Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@18:24:28 GMT

آغاز فعالیت‌های ستاد انتخاباتی بانوان رئیسی در البرز

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۸۹۷۴

آغاز فعالیت‌های ستاد انتخاباتی بانوان رئیسی در البرز

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شوندی عصر چهارشنبه در مراسم آغاز به کار فعالیت‌های ستاد بانوان سید ابراهیم رئیسی در البرز گفت: در طول تاریخ همیشه بانوان و دختران ما جزو تاثیرگذارترین‌ها و موتور پیشران اغلب حوادث و جریان‌های مهم بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند گفت: شیوه روش اعلامی آقای رئیسی هریک خانه یک ستاد هست و از آنجا که «مادر» قلب تپنده خانه و خانواده است باتلاش مادران می‌شود به خوبی به شعار "هر ستاد یک خانه" جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوندی به اهمیت نقش بانوان در طول تاریخ و به ویژه پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش بانوان مجاهد و پرتلاش، پر رنگ و انکار ناشدنی بود و هرجا که بانوان پای یک موضوعی بایستند، قطعاً با نتایج مثبت روبرو خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در البرز گفت رأی مردم در انتخابات بسیار تعیین کننده است و باید با انتخاب کاندایدی اصلح همراه باشد تا کشور آینده‌ای بیش از پیش روشن در انتظارش باشد.

دراین مراسم خانم مرضیه نظری مسئول هماهنگی امور بانوان ستاد انتخاباتی رئیسی در البرز نیز دقایقی از فعالیت‌های بانوان و دختران حامی سیدابراهیم رئیسی در استان البرز سخن گفت وتاکید کرد: بانوان البرزی باشور و نشاط ویژه ای در تمام مناطق استان فعال شده اند و برای حضور حداکثری در انتخابات و رأی به نامزد اصلح یعنی آقای رئیسی تلاش می‌کنند.

کد خبر 5231330

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن شوندی سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر مشارکت مردم در انتخابات گرگان سیدابراهیم رئیسی ایلام اردبیل عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا اراک رئیسی در البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید، گردوخاک و احتمال تگرگ در نقاط مستعد از جمله مخاطرات همراه این سامانه بارشی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران / سامانه بارشی دوشنبه وارد ایران می‌شود

این سامانه در روز یکشنبه استان‌های ایلام، لرستان، همدان، جنوب مرکزی و نوار غربی استان‌های آذربایجان غربی و کردستان، روز دوشنبه استان‌های همدان، مرکزی، قزوین، البرز، مازندران، تهران، قم، نیمه غربی اصفهان، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، نیمه شمالی فارس، شمال بوشهر و روز سه‌شنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، نیمه غربی فارس، قزوین، چهارمحال‌وبختیاری، همدان، مرکزی، البرز، تهران، ارتفاعات سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، نیمه غربی اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی را در بر می گیرد.

برپایه این گزارش، سامانه مذکور همچنین روز چهارشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، نیمه غربی فارس و شمال کرمان، روز پنجشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، دامنه و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز و روز جمعه استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، دامنه و ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی، مازندران، تهران و البرز را در برخواهد گرفت.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، این سامانه احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری‌شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی را در پی دارد.

در نتیجه به احتیاط در سفرهای بین‌شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌شود.

کد خبر: 1229519 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد