Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@07:25:43 GMT

عاملان قتل رهگذر بی گناه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۹۴۰۲

متهمان اصلی قتل مسلحانه خیابان ابوذر کرمان در حالی دستگیر شدند که با شلیک مرگبار باعث مرگ یک رهگذر بی گناه و زخمی شدن دو شهروند دیگر شده و جوی از ناامنی و رعب و وحشت به راه انداخته بودند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: ۲۷ اردیبهشت امسال قتل مسلحانه ای در خیابان ابوذر اتفاق افتاد که در این حادثه افرادی که با فرد خاصی اختلاف داشتند به قصد انتقام جویی اقدام به تیراندازی کردند که سه نفر از رهگذران بی گناه هدف قرار گرفتند و یکی از مجروحان در مسیر رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ناظری افزود: این اتفاق در شب افتاد و خودروی مجرمان فاقد پلاک بود و در حالی که سرنخی وجود نداشت، همکاران پلیس آگاهی وارد صحنه شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی کمتر از ۴۸ ساعت مجرمان را شناسایی کردند. وی با اشاره به این که عاملان قتل خیابان ابوذر بعد از گذشت 10 روز دستگیر شدند و به جرمشان اعتراف کردند، اضافه کرد: بنا به دستور مقام قضایی هشت نفر از افرادی که با مجرمان، درنگهداری سلاح مورداستفاده و موضوعات مرتبط همکاری داشتند، بازداشت شده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عاملان قتل رهگذر دستگیر انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود نماهنگ «نحن المنتقمون» را به خوانندگی ابوذر روحی خواننده قطعه مشهور «سلام فرمانده» منتشر کرد.

در این نماهنگ مرتضی باغبانی شاعر، احسان جوادی آهنگساز و سیدامیرحسین موسوی تدوین دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

ابوذر روحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره پروژه «نحن المنتقمون» توضیح داده بود: آنچه در این پروژه برای گروه تولید از درجه اهمیت برخوردار بود تولید یک نماهنگ جدید با موضوع محور مقاومت در قالب نماهنگ ۲ زبانه عربی و فارسی است که در آن مضامین جبهه مقاومت و قدردانی از رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی مورد توجه است. مضامینی چون «لبنانی قوت ما»، «عراق افتخار ما»، «ایرانی ارتش ما»، «یمن عهد ما»، «غزه صبر ما»، «ای صهیونیست‌ها ما مقاومت هستیم، ما انتقام جویانیم» که تلاش شده در قالبی متفاوت برای مخاطبان ارایه شود.

این خواننده آثار انقلابی بیان کرد: البته پیش از این قرار بود ما درباره «عملیات وعده صادق» نماهنگی را تولید کنیم اما چون می‌خواستیم تمام تلاش و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در دنیا پیش روی مخاطبان قرار گیرد، فضای گسترده‌تری را طراح کردیم. در این چارچوب قسمت اول نماهنگ درباره مظلومیت مردم غزه، قسمت دوم درباره قدرت جبهه مقاومت و قسمت سوم در راستای قدردانی از شهدای گرانقدر جبهه مقاومت است که دربرگیرنده تفاوت‌هایی هم هست.

کد خبر 6091187 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد