Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر در پیامی پیروزی غرورآفرین ملی پوشان والیبال کشورمان در برابر تیم ملی آمریکا در مسابقات لیگ ملت های والیبال را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

《 بسمه تعالی 

جناب آقای داورزنی 
ریاست محترم فدراسیون والیبال
سلام علیکم

درخشش فوق العاده والیبالیست های کشورمان و پیروزی قاطع مقابل تیم ملی آمریکا یکبار دیگر ارزش های جوانان مستعد ایرانی را در بالاترین آوردگاه جهانی به اثبات رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزیهای غرورآفرین که باعث خوشحالی ملت بزرگ ایران شده را به کادر مدیریتی، کادر فنی و والیباست های رشید کشورمان و به خانواده های آنها و همچنین به مردم پرافتخار کشورمان تبریک می گویم.

مسعود سلطانی فر》

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایران ایالات متحده آمریکا ایران لیگ برتر والیبال مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین بازی مرحله ۱/۱۶ پایانی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با مصاف نوشاد عالمیان نفر ۶۸ دنیا از کشورمان در مقابل لیانگ جینگ کون از چین دارنده رتبه چهارم دنیا آغاز شد.

گیم نخست این بازی بسیار نزدیک پیش رفت و در حالی که ملی پوش ارزنده پینگ پنگ کشورمان این شانس را داشت که در گیم نخست پیروز میدان شود، بازی را با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به حریف خود واگذار کرد.

در گیم دوم این مسابقه، نابغه پینگ پنگ کشورمان از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفت و با اقتدار ۱۱ بر ۶ پیروز شد و کار به تساوی کشیده شد.

گیم سوم این بازی در حالی با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود حریف چینی به پایان رسید که نوشاد از همان ابتدای این گیم از این حریف قدرتمند پیش بود و ۸ بر ۶ بازی را در اختیار داشت اما در نهایت گیم سوم را واگذار کرد.

در گیم چهارم این بازی بازهم عالمیان در تمامی لحظات از حریف سرشناس چینی پیش بود و توانست با حساب ۱۱ بر ۹ گیم را به سود خود به پایان برساند تا کار به گیم سرنوشت ساز پنجم برسد.

در گیم پنجم ، نوشاد از ابتدا بازی را در دست گرفت و در حالی که ۳ بر صفر از حریف خود پیش افتاده بود ، مربی چین وقت استراحت گرفت ، اما این وقت استراحت نیز نتوانست جلوی امتیاز گرفتن نوشاد را بگیرد وبازی ۷ بر ۱ به سود نوشاد در گیم پنجم ادامه پیدا کرد تا اینکه با اقتدار ۱۱ بر ۵ این گیم به سود نوشاد عالمیان خاتمه یافت تا در مجموع ۳ بر ۲ به جمع ۱۶ بازیکن برتر اسمش عربستان صعود کند.

نوشاد در مرحله ۱/۸ پایانی با برنده دیدار لین شیندنگ دارنده رنکینگ ۱۵ جهان از چین و راون فیلاس دارنده رنکینگ ۷۴ جهان از آلمان مسابقه خواهد داد.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.

مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض با حضور بزرگان پینگ پنگ دنیا در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس