Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آنجا که بنیتس در لیورپول سابقه کار دارد، اورتون برای انتصاب او عجله نخواهد کرد.

رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی سابق لیورپول یکی از گزینه های جدی هدایت اورتون به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی محسوب می شود.

طرفداری | اورتون پس از جدایی کارلو آنچلوتی در حال ارزیابی گزینه های هدایت تیمش است. به گزارش تلگراف، این باشگاه انگلیسی در ابتدا با نمایندگان نونو اسپیریتو سانتو گفتگو هایی داشت اما مذاکرات به نتیجه قانع کننده ای منجر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه دیگر اورتون نیز دیوید مویس که 11 سال هدایت تافی ها را برعهده داشته محسوب می شود اما آوردن این مربی نیز پیچیده است چرا که با وست هم قرارداد دارد. مویس همچنان یک گزینه جدی برای هیئت مدیره اورتون به حساب می آید اما فرهاد مشیری، مالک این باشگاه اصرار دارد که بدون صادر شدن مجوز از سوی سران وست هم که با آنها رابطه خوبی دارد، با سرمربی اسکاتلندی گفتگو نخواهد کرد.

همچنین بخوانید: دیوید مویس، نونو اسپریتو و ادی هاو در بین گزینه های جانشینی آنچلوتی در اورتون تماس اورتون با رافائل بنیتس

رافائل بنیتس، سرمربی 61 ساله که پس از جدایی از دالیان چین بدون تیم است، جالب ترین گزینه ای است که توسط هیئت مدیره اورتون مورد بحث قرار گرفته است. حتی تماس هایی مثبت نیز با بنیتس برقرار شده و او برای درک جذاب بودن حضور احتمالی در اورتون به اندازه کافی واقع بین است. سرمربی اسپانیایی که در مرسی ساید زندگی می کند، گزینه ای در دسترس و مشتاق برای بازگشت به لیگ برتر است و فرهاد مشیری نیز در حال ارزیابی این موضوع است که آیا غیر منتظره ترین انتصاب در تاریخ گودیسون پارک را انجام دهد یا نه.

سوالی که برای مشیری وجود دارد این است که انتصاب احتمالی سرمربی سابق لیورپول که با این تیم حتی به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسید، چقدر برای طرفداران اورتون خوشایند است. در طول تاریخ بازیکنان زیادی بوده اند که پیراهن هر دو تیم اورتون و لیورپول را به تن کرده اند (مثل آبل ژاویر) اما تاکنون سابقه نداشته که یک مربی هر دو را هدایت کند. بنابراین سران اورتون همچنان به بررسی ها در مورد سرمربی بعدی خود ادامه می دهند.

همچنین بخوانید:

رافائل بنیتس: اولویت من با کار کردن در لیگ برتر انگلیس است

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال طی روزهای آینده مهدی واعظی در طرفداری: اگر طرفدار تیمی نبودم سمت خدا اجرا می کردم؛ بارها خلاف مواضع استقلال صحبت کردم! لاتزیو و اعلام همکاری با مائوریتزیو ساری با یک توییت جالب ستارگان رئال مادرید تهدید کردند: کونته بیاید ما نیستیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رافائل بنیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

دیگر خبرها

  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم