Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی شب گذشته در مراسم تجلیل از خادمان پویش ملی علی یاوران استان همدان با تاکید بر لزوم انسجام و وحدت بین نیرو‌های انقلابی، اظهار داشت: امروز در میدان مبارزه‌ای قرار داریم که اگر بخواهیم به صورت جزیره‌ای در آن فعالیت کنیم و در کنار هم نباشیم، نخواهیم توانست در مقابل شبیخون فرهنگی ایستادگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان با بیان این که هدف از حضور در هیئت تنها کسب ثواب نیست، گفت: اهل بیت (ع) به مجلسی بیشتر توجه می‌کنند که فضای معنوی در جامعه و در فرد ایجاد کند، پس باید به دنبال چیزی فراتر از دریافت ثواب در این جلسات باشیم.

او با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در تقویت فرهنگ دینی و عمومی جامعه بر عهده دارند، ادامه داد:اگر در بخشی از جامعه دچار مشکل می‌شویم و شاهد توقف هستیم، به علت وجود برخی از آسیب‌های اجتماعی است که برای رفع آن لازم است تا هیئت با انجام کار فرهنگی در جهت تقویت دین در جامعه ورود کند.

نماینده، ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه در عرصه خدمات اجتماعی نباید میدان را خالی کنیم، گفت: در محلات می‌توان از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های بسیج استفاده کرد و با حضور در کنار مردم خدمات اجتماعی را به صورت همیشگی به جامعه ارائه دهیم.

 


انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه همدان هیئت مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان، اعلام کرد: هیئت وزنه‌برداری استان در سال گذشته ۱۷ نشان ملی و بین‌المللی را به دست آورد و در حال حاضر نیز ۲۵۲ ورزشکار سازمان‌یافته داریم که از این تعداد ۱۱۲ نفر در رشته کراسفیت فعال هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیرحسین حسنی عصر امروز در سالن جلسات تالار قرآن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی همدان از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌ دانش‌افزایی در رشته‌ وزنه‌برداری و کراسفیت‌ در همدان بیان کرد: هیئت وزنه‌برداری در مدت 10 ماه فعالیت توانسته از رتبه 29 کشور به نهم دست یابد که این مهم با تلاش اعضای هیئت، مربیان، داوران و ورزشکاران محقق شده است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان، اعلام کرد: هیئت وزنه‌برداری استان در سال گذشته 17 نشان ملی و بین‌المللی را به دست آورد و در حال حاضر نیز 252 ورزشکار سازمان‌یافته داریم که از این تعداد 112 نفر در رشته کراسفیت فعال هستند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان عنوان کرد: بعد از 15 سال توانستیم با مبلغ شش میلیارد ریال تجهیزات حرفه‌ای این رشته را برای استان همدان خریداری کنیم ضمن اینکه چهار میلیارد ریال بدهی دو دوره گذشته را با مساعدت فدراسیون وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان تسویه کردیم.

حسنی با اشاره به اینکه در بخش بانوان پیشرفت خوبی در این ورزش داشتیم که آن را مدیون طرح استعدادیابی هیئت هستیم گفت: شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، کبودراهنگ و رزن در این رشته فعالیت دارند.

مهدی عباسی، دبیر هیئت وزنه‌برداری همدان نیز با بیان اینکه سال گذشته رتبه ششم کشور در وزنه‌برداری بانوان را کسب کردیم و در لیگ برتر نیز سوم شدیم اظهار داشت: در نه ماه گذشته به اندازه دو دوره گذشته این هیئت توانستیم مدال ملی و بین‌المللی برای استان به ارمغان آوردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه