Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:19:01 GMT

سفر آیت الله رئیسی به فارس لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۳۳۱

سفر آیت الله رئیسی به فارس لغو شد

ضرغام صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در راستای توجه و عمل به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان فارس سفر آیت الله رئیسی کاندیدا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان فارس لغو شد.

وی تصریح کرد: پیش‌تر به علت درخواست‌های مردمی از آیت الله رئیسی برای حضور در شیراز مقدمات سفر ایشان به استان فارس آماده شد اما با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا در استان فارس و استان‌های جنوبی کشور مقرر شد در راستای افزایش ایمنی جامعه و جلوگیری از افزایش زنجیره انسانی شیوع بیماری کرونا این سفر لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام ستاد اقشار و هماهنگ کننده استان‌های جنوب و جنوب غرب ستاد مرکزی آیت الله رئیسی تاکید کرد: از تمامی مردم استان فارس که طی مدت گذشته برای حضور در این دیدار بزرگ مردمی برنامه ریزی کرده بودند تشکر می‌کنیم.

گفتنی است اصلی ترین برنامه آیت الله رئیسی در استان فارس دیدار با طرفداران و مردم بود که به علت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این دیدار نیز ملغا شد.

کد خبر 5231441

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 شیراز انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی بوشهر مشارکت مردم در انتخابات گرگان ایلام اردبیل عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری اراک انتخابات شورای شهر و روستا آیت الله رئیسی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه، در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال احداث است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه فاز با زیربنایی بالغ بر هزار و ۱۴۶ متر با سرمایه‌گذاری خیرین آغاز شده که فاز اول آن در ساختمانی با ۵ طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و ای‌سی‌یو، طی ۱۰ سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تأمین مالی روند احداث آن متوقف شده بود.

رئیس جمهور ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی-درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تأمین مالی مورد نیاز احداث آن را صادر و مقرر کرد حداکثر تا دهه فجر فاز یک طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

رئیسی همچنین در جریان حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد، از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و روند درمان‌شان را جویا شد.

رئیس جمهور از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • در دومین روز از سفر رئیس جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟/ توسعه مبادلات اقتصادی محور سفر رئیسی
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد