Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید انواع مدل های کولر گازی و خرید اقساطی انواع اسپلیت با گارانتی و ضمانت نامه با چک و سفته بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن ایزی‌پی فراهم شده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بازارچه ایزی پی، تمامی هموطنان علاقمند می توانند پس از طی مراحل اولیه نسبت به دریافت اعتبار اقساطی خود اقدام کرده و سبد کالای خود را برای خرید قسطی انواع کولرگازی اورجینال تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولرگازی دو تکه یا اسپلیت

کولرگازی اسپلیت دو پنل داخلی و خارجی دارد که بخش داخلی آن را اپراتور یا یونت داخلی و بخشی بیرونی آن را یونت بیرونی یا کندانسور می‌گویند. کولر گازی‌های اسپلیت معمولا روی دیوار نصب شده و دریچه تهویه هوا دارد. کولرهای گازی اسپلیت قابلیت تنظیم و تغییر دما متناسب با حرارت محیط را دارند و همین ویژگی‌ آن‌ها باعث شده تا محبوبیت بیشتری داشته باشند. همچنین کولر گازی یا اسپلیت‌ها قابلیت تنظیم زمان یا تایمر دارند و پس از زمان مشخص شده به‌طور خودکار خاموش می‌شوند.

راهنمای خرید اقساطی کولر گازی

کولرهای گازی مرکزی(ایستاده)

کولرهای گازی ایستاده از نظر ظرفیت بازدهی هوای خنک به محیط بسیار توانایی بسیار بالایی را دارند.

کمپانی کولرهای گازی این مدل را برای خنک کردن سالن‌های بزرگ مثل هتل‌ها، خوابگاه‌ها، دانشگاه‌ها و.. طراحی و تولید کرده است.

متأسفانه این کولر گازی قابل نصب بر روی دیوار، سقف کاذب و.. نیست و فقط باید در گوشه ای از ساختمان قرار بگیرد.

مدل سقفی و زمینی

برای حل مشکل بعضی از مشتریان کمپانی‌های سازنده کولر گازی مدل سقفی و زمینی را نیز به جمع این دستگاه اضافه کرده اند.

راهنمای محاسبه اقساط خرید کولر گازی

با این کار علاوه بر اینکه مشتریان از امکانات کولرهای گازی استفاده می‌کنند، این کار باعث می‌شود افراد زیادی هزینه‌های بیهوده برای خرید دستگاه تهویه مطبوع را متحمل نشوند.

این نوع کولرهای گازی در سقف کاذب و بر روی زمین نیز قابل نصب هستند.

نسخه ios ایزی‌پی

مزایای کولر گازی:

بر خلاف سیستم های داکت اسپلیت، امکان کنترل مستقل دما در اتاق یا فضاهای مختلف ساختمان وجود دارد. به طوری که به ازای تعداد یونیت های داخلی نصب شده در ساختمان، می توان شرایط دمایی متفاوتی را متناسب با سلیقه و نیاز افراد ایجاد نمود. همان طور که در صورت استفاده از سیستم VRF و یا فن کویل نیز چنین شرایطی فراهم می باشد.

کولر گازی سیستم سرمایش و گرمایش مستقلی را (مانند کولر آبی و پکیج آب گرم) به لحاظ کنترل مصرف برای هریک از واحدهای ساختمان ایجاد می¬ کند. در حالی که در صورت استفاده از سیستم هایی مانند چیلر مرکزی، VRF و دیگ آب گرم، چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

معایب کولر گازی

قیمت بالای کولرهای گازی

از آنجا که قیمت کولرهای گازی نسبتاً بالاست در اکثر موارد انتخاب خریداران را در خرید محدود می‌سازند و خریداران رو به خرید کولرهای آبی می‌آورند.

بالا بودن میزان مصرف انرژی برق

هرچند میزان مصرف انرژی برق در این نوع کولرها بالا می‌باشد امروزه با تولید نسل جدید کولرهای گازی مصرف آن‌ها تا حدود 70% کاهش‌ یافته است و در صورتی که نمی‌خواهید این عیب گریبان گیر شما شود باید از بین برندهای مطرح، کولر گازی خود را انتخاب کنید تا برترین کارایی را داشته باشید و همچنین به نمودار انرژی آن کاملاً توجه داشته باشید.

افزایش آلودگی هوا

عملکرد این سیستم‌ها باعث تولید گازهای مضر برای لایه ازون می‌شود. استفاده از کولرهای گازی پنجره‌ای در شهرهایی که میزان آلودگی آن‌ها بالاست باعث ورود آلاینده‌ها به فضای داخلی می‌شود.

بهترین کولر گازی ها

کولر گازی گری

به عنوان یکی از بهترین برندهای کولر گازی در سال 2021 باید به برند گری اشاره کنیم. کولر گازی GREE تنوع مدل نسبتا زیادی دارد و علی رغم چینی بودن، از کیفیت ساخت خوبی هم برخوردار است. کولر گازی های گری در انواع مدل های اسپلیت(دو تکه)، ایستاده، پنجره ای، پرتابل(قابل حمل)، دیواری، داکت(کانالی)، کاستی و … تولید و عرضه شده اند. بیشتر کولرهای این برند به اینورتر مجهز هستند و می توان از عملکرد گرمایش و سرمایش در آنها استفاده کرد.

کولر گازی گری مدل لومو (Lomo) مجهز به اینورتر بوده و جزو پرفروش ترین مدل های این برند به شمار می رود. مدل گری اکسنت (accent)  هم یک کولر گازی کم مصرف است که هزینه جانبی بسیار پایینی برای کاربر دارد. در نهایت اگر دنبال یک کولر گازی خوب و کم مصرف از برند گری هستید، مدل کیوفورماتیک (Q4matic)  با بهره مندی از کمپرسور روتاری پیشنهاد خوبی است.

کولر گازی ال جی

تردیدی نیست که ال جی یکی از بهترین برندهای کولر گازی 2021 و سالهای اخیر است. این شرکت کره ای سابقه بسیار درخشانی در حوزه تولید و عرضه لوازم خانگی و به خصوص کولر گازی و اسپلیت دارد.

تولیدات این برند از نظر کیفیت ساخت، طراحی و بهره مندی از تکنولوژی های جدید بسیار پیشرفته و نام آور هستند. در واقع با خرید کولر گازی یا اسپلیت lg هم منزل خود را خنک می کنید و هم به زیبایی دکوراسیون اضافه می کنید. البته قیمت بالای تولیدات این برند را هم نباید نادیده گرفت.

کولر گازی سامسونگ

در رده بندی بهترین برندهای کولر گازی 2021، سامسونگ هم جایگاهی مشابه با رقیب دیرینه اش ال جی دارد. کمپانی سامسونگ در بیشتر کولر گازی ها و اسپلیت هایش از کمپرسورهای روتاری و کمپرسور اسکرول با تکنولوژی اینورتر استفاده می کند.

همین مسئله هم باعث کاهش محسوس انرژی و برق در کولرهای این برند شده است. اگر بودجه کافی دارید، پیشنهاد می دهیم سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای کولر گازی و اسپلیت جدی بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كولر گازي برندهای کولر گازی کولر گازی کولرهای گازی کولر گازی ها ایزی پی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند

فرماندار شهرستان چالدران با اشاره به رایزنی با مقامات ترکیه گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی در چالدران با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد در جریان بازدید نماینده وزرات کشور در امور مرزها از محل راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی چالدران اظهار کرد: در راستای شکوفایی ظرفیت مرز در چالدران اقداماتی انجام شده است و به دنبال بازگشایی بازارچه‌های مرزی در این منطقه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مرزها فرصتی برای پیشرفت و آبادانی هستند، افزود: باید از این ظرفیت مهم برای توسعه چالدران بیش از پیش استفاده شود و همین امر نیز در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

فرماندار شهرستان چالدران با اعلام اینکه بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته توسط مسئولین ذی ربط کشوری و استاندار آذربایجان‌غربی با مقامات ترکیه‌ای مراحل مختلف راه‌اندازی بازارچه مرزی در چالدران طی شده است، گفت: بازدید به عمل آمده امروز از محل بازارچه‌ها بر اساس تداوم پیگیری‌های لازم برای تسریع در راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی در چالدران است.

عبدالله‌نژاد یادآور شد: برای استفاده از ظرفیت مرز دو بازارچه مرزی در پیراحمد و شیخ سیلو چالدران در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است که تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن این اقدامات به نتیجه برسد.

کد خبر 748706

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی