Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@13:54:54 GMT

از گود زورخانه تا گود انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۳۷۷۴

از گود زورخانه تا گود انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم ایران اسلامی از قدیم الایام در کنار ورزش حواسشان به مردی و مروت و جوانمردی هم بوده و برای همین هم هست که ورزش باستانی ویا ورزش باستانی ورزش قدیمی و اصیل ایرانیان بوده است.

ایرانیان همواره در ورزش  به دنبال پرورش و تربیت پهلوان بوده اند تا پرورش قهرمان ، وفرق این دو در این است که قهرمان فکر خودش و برنده شدن است اما پهلوان فکر دیگران  بوده و دنبال این است که قوی باشد تا زیر بار زور نامردان و دشمنان نرود و بتواند با زور بازویش حق مظلوم را از ظالم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که کمتر از یک  هفته به انتخابات سرنوشت ساز مانده و دشمنان حضور کمرنگ در انتخابات را دنبال می کند تا  فشارهای و تحریم های ظالمانه را بر  مردم ایران زمین بیشتر کند  باستانی کاران استان مرکزی  علاوه بر گود زروخانه  وارد گود انتخابات هم شده و از آمادگی برای حضور در پای صندوق‌های رای می گویند.

باستانی کاران استان مرکزی در گفت و  گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفتند: همه ما ورزشکاران باستانی با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور سهیم خواهیم بود و با حضور در پای صندوق‌های رای موجب نا امیدی دشمن می‌شویم و نمی‌گذاریم ایران اسلامی دشمن شاد شود.

البته ورزشکاران باستانی کار استان مرکزی از منتخب مردم انتظاراتی هم داشتند و با اشاره به وضعیت نا مطلوب اقتصادی خطاب به کسی که به عنوان رئیس جمهور سکان دولت را به دست می‌گیرد گفتند:انتظار داریم رئیس جمهور آینده به ملت خدمت کند، و با نچسبیدهن به میز مسئولیت مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را حل کند.

شمارش معکوس انتخابات آغاز شده و کمتر از ۷ روز دیگر مردم پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت تا سرنوشت شورا‌ها و ریاست جمهوری و میان دوره ای‌های مجلس‌های شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مشخص کنند.

۲۸ خرداد ماه در استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد و نامزد‌های این انتخابات مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند تا خود را بیشتر به مردم معرفی کنند و شانس انتخاب شدن شان را افزایش دهند.

یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای در استان مرکزی فرصت دارند در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد انتخاباتی مد نظرشان رای دهند.

از مجموع رای دهندگان ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به عنوان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: همه اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات از وزارت کشور تحویل گرفته شده و به فرمانداری‌ها و بخش داری‌ها تحویل داده شده است تا همه دستگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها در چارچوب قانون حرکت کنند.

اکرمی با اشاره به اتخاذ تمهیدات بهداشتی افزود: تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باستانی کاران انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 پای صندوق های رای استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح