Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری گفت: ساز و کارهای برپایی آئین دهه کرامت با هدف تبیین ولایت و امامت اجرا شود از این رو روشنگری و تبیین مسئله ولایت و امامت با اهتمام امام مسجد باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی آئین نشست شورای برپایی آئین دهه کرامت که پنجشنبه ۲۰ خرداد در سالن جلسات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برگزار شد گفت: دهه کرامت فرصت تبیین اندیشه مهرورزی و ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ساز و کارهای برپایی آئین دهه کرامت با هدف تبیین ولایت و امامت اجرا شود از این رو روشنگری و تبیین مسئله ولایت و امامت با اهتمام امام مسجد باید مورد توجه قرار گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد: هر ساله ایام دهه کرامت از روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا روز میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع) موجی از شادی و نشاط در قالب برنامه های دهه کرامت برگزار می شود که هر یک از این برنامه ها خاستگاه یک حرکت تبیینی و اثرگذار فرهنگی با رویکرد دینی است.

 

 

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز نیز هم سو و هم افزا با دیگر نهادها و دستگاه های مرتبط در اجرای هرچه بهتر آئین دهه کرامت نقش ویژه ای دارند و می توانند با توجه به میزان ظرفیت های خود در تبیین امر ولایت و امامت نقش داشته باشند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های دهه کرامت با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در قالب توجه به دستورالعمل های بهداشتی و با هدف تبیین آموزه های دینی برگزار می گردد. 

 

 

 

گفتنی است طی این نشست شورایی با محوریت دهه کرامت، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز و ... حضور داشتند. 

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: آئین دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ولایت و امامت دهه ولایت و امامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ولایت و امامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج

همزمان با ایام دهه کرامت اجتماع ۲۰ هزار نفره امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم در کرج، جلسه هم اندیشی اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی‌ها ظهر امروز پنج شنبه با حضور معاون فرهنگی ورزشی شهردار کرج و دبیر ستاد مردمی برگزاری مراسم دهه کرامت و نمایندگان دستگاه های مختلف در سالن جلسات شهرداری کلانشهر برگزار شد.

امیر اشتری؛ معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با بیان اینکه در آستانه دهه سراسر شرافتِ کرامت، کشور ما زیر سایه پرچم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد جلوه ای از زیبایی ها و بزرگی این ایام را با برگزاری مراسم و برنامه های مختلف در شهر به نمایش درآوریم.

اشتری افزود: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام برپایی اجتماع بزرگ 20 هزار نفری امام رضایی هاست که در ورزشگاه انقلاب کرج به اجرا در می آید.

وی اذعان کرد: سال گذشته تجربه موفقی را در این زمینه البته در ابعاد کوچکتر پشت سر گذاشتیم که تلاش می کنیم با بهره گیری از دستاوردهای این تجربه، گردهمایی امسال را بسیار باشکوه تر و بزرگتر برگزار کنیم.

معاون شهردار کرج با بیان اینکه چنین تجمع بزرگی برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه، مشارکت همه دستگاه ها و بخش های متولی لازم و ضروری است.

اشتری ابراز امیدواری کرد: با مشارکت این بخش ها بتوانیم کاری ویژه و در شأن امام رئوف و مردم شهر کرج به انجام برسانیم.

تجمع 20 هزار نفری امام رضایی‌ها قرار است در 27 اردیبهشت توسط ستاد برگزاری مراسم دهه کرامت با مشارکت ویژه معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و تمام دستگاه های دولتی و مجموعه های فرهنگی استان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان