Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@06:08:54 GMT

بازداشت داماد و پدرش در جشن ۱۰۰۰ نفری عروس کارونی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۶۸۱۳

بازداشت داماد و پدرش در جشن ۱۰۰۰ نفری عروس کارونی

داماد و پدرش بخاطر برگزاری جشن عروسی در کارون دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون از دستگیری عوامل برگزار کننده مراسم عروسی شامل داماد و پدرش، به دلیل برهم زدن سلامت عمومی در این شهرستان خبر داد.

یوسف خلیف پور گفت: مراسم عروسی کرونایی در منطقه کوی بسیج شهرستان با مدعوین یک هزار نفری و نصب داربست و بستن خیابان و ایجاد تجمع؛ بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با بازداشت داماد و پدرش به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با توجه به دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با متخلفان کرونایی و کسانی که بهداشت عمومی مردم را به خطر می‌اندازند برخورد می‌شود افزود: با دستور دادگستری شهرستان، مراسم عروسی با حضور به موقع پلیس اطلاعات نیروی انتظامی و کارشناسان شبکه بهداشت تعطیل و عاملین برگزاری مراسم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی، بازداشت شدند.

خلیف پور با اشاره به اقدام سریع دادگستری و فرماندهی انتظامی کارون، افزود: دادگستری و نیروی انتظامی بر اساس قوانین و مقررات همچنین مصوبات ستاد کرونا اقدامات لازم در خصوص برخورد با هنجارشکنان و برگزار کنندگان این مراسم‌ها را در دستور کار دارند.

منبع: رکنا

کد خبر 499751

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برگزاری عروسی در کرونا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دستگیری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق داماد و پدرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز