Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه استاد الدوحه در خبری از حضور شجاع خلیل زاده برای یک فصل دیگر در جمع بازیکنان الریان خبر داد تا بدین ترتیب شایعات بازگشت او به فوتبال ایران نیز منتفی شود.
استاد الدوحه نوشت:

شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی، در حال آماده سازی خود برای دومین فصل حضور در الریان است، جایی که او در کنار یاسین براهیمی الجزایری در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می شود که الریان سه بازیکن خارجی خود را تغییر دهد. چرا که این باشگاه رسماً جدایی گابریل مرکادو آرژانتینی را اعلام کرد و انتظار می رود که یوهان بولی ساحل عاجی و فرانک کوم کامرونی نیز به مرکادو بپیوندند.
شجاع خلیل زاده در فصل گذشته پس از پایان قراردادش و با انتقالی آزاد از پرسپولیس به الریان پیوست. او در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فصل گذشته که در دوحه برگزار شد برای تیم ایرانی به میدان رفت و در صعود پرسپولیس به دیدار فینال کمک کرد.


استاد الدوحه در ادامه نوشته است:

این درخشش خلیل زاده از مرحله گروهی تا دیدار نیمه نهایی با پرسپولیس، باعث شد تا الریان او را به خدمت بگیرد و این بازیکن به الرحیب (لقب الریان) ملحق شود.

شجاع خلیل زاده در لیگ ستارگان در ۱۳ مسابقه برای تیم الریان به میدان رفت که طی آن سه کارت زرد دریافت کرد. وی همچنین در دیدار با قطر اس سی که با نتیجه ۲ بر صفر به سود الریان به پایان رسید، یک گل به ثمر رساند. علاوه بر این، او در جریان پیروزی ۳ بر یک مقابل الوکره نیز یک گل وارد دروازه حریف کرد.
در جام امیر نیز این بازیکن در جریان پیروزی دو بر صفر مقابل الدحیل در بازی نیمه نهایی و صعود الریان به مسابقه نهایی، به تیمش کمک کرد تا الرحیب در دیدار فینال که اکتبر برگزار می شود، مقابل السد به میدان برود. در سطح لیگ قهرمانان آسیا هم شجاع خلیل زاده در هر ۶ بازی الریان که در گوای هند برگزار شد، به میدان رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده پرسپولیس اخبار پرسپولیس اخبار لژیونر ها پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان استان خراسان رضوی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان استان با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و در این راستا ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر، آنها را به مراجع قضائی معرفی کردند.

شجاع در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

کد خبر 6089004

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • گل نقی زاده به پرسپولیس در دقیقه 120+2 (آلومینیوم اراک 4-4 پرسپولیس)
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس