Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری محافل و مسابقات مختلف قرآنی به صورت حضوری و مجازی از جمله فعالیت‌های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به مناسبت دهه کرامت است.
به گزارش خبرگزاری آریا، عباس سلیمی گفت: سلسله فعالیت‌ها و برنامه‌های متعددی ویژه این ایام تدارک دیده شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری دوره تابستانی کلاس‌های آموزش قرآن کریم به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مناسبت ولادت امام رضا (ع) اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برگزاری مسابقه فرهنگ قرآنی، مسابقه ختم قرآن، صلوات و هدیه به ساحت مقدس امام رضا (ع)، برگزاری محفل ویژه انس با قرآن با حضور نوجوانان آموزش و پرورش شهرستان ری، از دیگر فعالیت‌هایی است که آستان حضرت عبدالعظیم (ع) ویژه دهه کرامت تدارک دیده است.
آقای سلیمی گفت: همچنین برگزاری نشست هم‌اندیشی قرآن با معاونین پرورشی نواحی یک و دو شهر ری در سطوح مختلف حفظ و مفاهیم قرآنی، برگزاری محفل انس با قرآن به صورت مجازی و بدون حضور جمعیت با پخش مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما، برگزاری مسابقه فرهنگی حدیث کرامت به صورت مشترک با اعتاب مقدسه و درج حدیث روز در مورد شخصیت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت احمد بن موسی (ع) در پنج کانال اینستاگرام، سروش، گپ، آی گپ، ایتا در سراسر دهه کرامت، پخش منبر تصویری شامل سخنرانی‌های ویژه در پنج کانال مذکور از جمله دیگر برنامه‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در دهه کرامت محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین پخش سلام و بخشی از زیارت‌نامه این حضرات و سایر برنامه‌های مشابه نظیر اسماالحسنی، تواشیح و همخوانی‌های جذاب و متناسب در پنج کانال یاد شده در فضای مجازی، برگزاری برنامه «معرفت زیارت» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نفرات محدود به منظور آشنایی بیشتر زائران با شخصیت، سیره و حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، برگزاری مراسم عقد دائم ده‌ها تن از زوجین در اتاق عقد آستان، پخش زنده برنامه‌های دهه کرامت از طریق صفحه اینستاگرام و سایت حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، از جمله دیگر اقداماتی است که از سوی این آستان به منظور بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است.
آقای سلیمی افزود: از جمله دیگر برنامه‌هایی که ویژه این ایام برگزار می‌شود؛ هماهنگی به منظور دیدار تعدادی از خادمان آستان حضرت عبدالعظیم (ع) با خانواده معظم شهدا است که این دیدار‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.
وی گفت: هماهنگی به منظور حضور در مراسم مختلف دهه کرامت در مساجد، هیئات، ارگان‌ها و ادارات شهرستان ری، تبلیغات محیطی مناسب با محتوای دهه کرامت و پخش صوتی مدیحه سرایی و سخنرانی‌های مناسب این ایام نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده آستان حضرت عبدالعظیم (ع) به مناسبت دهه کرامت به شمار می‌روند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عبدالعظیم دهه کرامت آستان حضرت عبدالعظیم دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته اظهار کرد: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، ادامه داد: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

وی به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف خاطرنشان کرد: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 6088373

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم