Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:45:42 GMT

«پسر چابکسوار» راهی بازار نشر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۱۵۴۹

«پسر چابکسوار» راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، «پسر چابکسوار» ، رمان رده نوجوان نوشته لیلا قربانی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد .

لیلا قربانی که پیش از این اثر موفق «بچه های فرات» را منتشر کرده این بار مخاطب را به سرزمین اسب های اصیل و دشت های سرسبز رهسپار کرده و روایتگر قصه تایماز میشود؛ پسر نوجوانی که عاشق اسب هاست و همیشه در رویاهایش با اسبش قیرات در دشت های سرسبز می‌تازد و شبیه پدرش، قهرمان سوارکاری شود اما حادثه رانندگی و نقص عضو بین او و آروزوهایش فاصله می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایماز حتی دیگر جرات سوار شدن بر قیرات، اسب قهرمان و یکه تازش را ندارد و از سمتی دیگر آتیلا، سودای تصاحب قیرات را دارد. اما این تازه آغاز قصه است و قرار است مخاطبان نوجوان کتاب، همراه تایماز اتفاقات ریز و درشت ماجرا را سوار بر قیرات پشت سر بگذارند.لیلا قربانی در پسر چابکسوار با پرداختی جذاب و هیجان انگیز امید، مبارزه و پشتکار برای رسیدن به هدف را ترسیم کرده است.‌

این رمان ۲۲۰ صفحه ای با تصویر گری هادی اسدی پور با قیمت ۴۵۰۰۰هزارتومان توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است.

در بخشی از کتاب آمده است:

تایماز شلنگ را بالا برد تا محکم قیرات را تازیانه بزند و او را هم بیرون کند.تمام بدبختی‌های تایماز تقصیر او بود. چرا قیرات در خانه مانده بود تا هر بار که وارد حیاط شود و او را ببیند صدای شیهه بلندش را بشنود و حسرت بکشد و یادش بیاید که نمی تواند سوار شود. نمی تواند سوار کار شود.

تمام بچه های ترکمن با اسب بزرگ می شدند از رویش می افتادند دوست می شدند قهرمان می‌شدند اما او حتی جرات دست زدن به قیرات را هم نداشت

پس بهتر بود همینجا همه چیز را تمام کند و با شلنگ چنان بر پشتش بزند که برود و دیگر هیچ وقت بر نگردد

کد خبر 5232142

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب رده نوجوانان انتشارات کتاب جمکران انتخابات 1400 ترجمه سوریه تازه های نشر انتشارات شهید کاظمی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران لبنان رایزنی فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتاب و کتابخوانی امام خمینی ره دانشگاه تهران کتابفروشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

جابر جهان بین اظهار کرد: تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

او افزود: زمان تبلیغات نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود نامزد‌های راه یافته به دور دوم و هواداران آنها ضمن رعایت قانون، اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند.

انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان به علت کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از سوی هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۱۸ هزار و ۴۷۲ رای و امیدعلی رعنایی با کسب ۱۷ هزار و ۶۳۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند.

در دور اول انتخابات در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در این حوزه انتخابیه، ۲۱ نامزد رقابت داشتند و ۱۲۵ هزار و ۱۲۸ رای از مردم این حوزه اخذ شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • چگونه آنفلوآنزای اسپانیایی ۱۹۱۸ جهان را دگرگون کرد
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • لحظه عبور موتورسوار خوش شانس از رودخانه ؛ فقط چند ثانیه کافی بود تا ...| ویدئو
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار