Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@00:05:02 GMT

پیشنهاد بازی به مربی آماده تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۰۸۸

پیشنهاد بازی به مربی آماده تیم ملی

خبرورزشی- ملی پوشان ایرانی با انگیزه و تلاشی مضاعف، تمرینات سنگینی را در بحرین پشت سر می گذارند درحالی که یکی از دستیاران اسکوچیچ نیز تقریبا پا به پای آنها تمرین می کند.

شنیدیم در آخرین تمرین تیم ملی، برخی ملی پوشان که از آمادگی بالای باقری شگفت زده شده بودند به شوخی به آقا کریم گفته اند:

” آقا کریم، خیلی سرحال و آماده ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانی جلوی عراق هم برای ما بازی کنی؟!”

کریم باقری یک چهره ویژه در فوتبال کشورمان است. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشورمان که حتی خداداد عزیزی او را برترین می خواند.

او در پرسپولیس نیز یک مربی معمولی نیست. برخوردهای باقری تا به حال در بزنگاه‌های زیادی باعث حفظ آرامش تیم پرسپولیس شده و عجیب این که در اغلب موارد هم به ثبت نتایج مطلوب انجامیده است. شاید برخورد قهری و فیزیکی با بازیکنان مغرور و سرشناس فوتبال چندان به صلاح نباشد و چه‌بسا منجر به درگیری دو طرفه شود اما کریم باقری چنان کاریزمایی دارد که کسی توی چشم او نمی‌تواند نگاه کند.

او از دوران سرمربیگری برانکو تا کالدرون و حالا یحیی گل محمدی نقش مهمی در کنترل بازیکنان داشته و حالا مشغول کمک به تیم ملی است.

کریم باقری یک ناظم دقیق در تیم برانکو بود. شخصی که بازیکنان از او حساب می‌بردند و حاشیه‌های زیادی را از اطراف تیم برانکو جمع کرد. او همیشه شخصیت محکمی در هنگام برخورد با ستاره‌ها دارد و این موضوع باعث شده تا مربیان به کار کردن با او علاقه‌مند باشند.

نکته مهم دیگر درباره کریم باقری این است که او علاقه چندانی به سرمربی‌گری ندارد و بیش‌تر حضور در تیم و تمرین کردن با تیم‌ها است که برای او اهمیت دارد. او چندین بار در مصاحبه‌ها و صحبت‌های خود تاکید کرده است که علاقه‌ای سمت سرمربی‌گری ندارد.

این ویژگی‌ها کریم باقری به‌همراه کارنامه‌ درخشان او در زمان بازیگری باعث شده است تا مربیان زیادی علاقه‌ داشته باشند با او همکاری کنند. به‌نظر می‌رسد اسکوچیچ هم قصد دارد تا مانند برانکو که از او در پرسپولیس کمک گرفت با استفاده از اعتبار و شخصیت او حاشیه‌های اطراف تیم ملی را جمع کند و بتواند  بازی‌های سخت مقدماتی جام جهانی را پشت سر بگذارد.

مردی که سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی کشورمان در موردش می گوید:

” درباره حضور آقا کریم باید بگویم که قطعا حس فوق العاده ای برای من است و من قبلاً هم گفته بودم که آقا کریم الگوی من است. ایشان از لحاظ شخصیتی و فنی جزو بهترین بازیکنان تاریخ کشورمان است و برای من حس خوبی است که الگوی فوتبالی ام در کادرفنی تیم ملی حضور دارد. امیدوارم وجود ایشان به من و تیم کمک کند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ملی پوشان بحرین کریم باقری بحرین کریم باقری ملی پوشان کریم باقری آقا کریم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین بازی مرحله ۱/۱۶ پایانی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با مصاف نوشاد عالمیان نفر ۶۸ دنیا از کشورمان در مقابل لیانگ جینگ کون از چین دارنده رتبه چهارم دنیا آغاز شد.

گیم نخست این بازی بسیار نزدیک پیش رفت و در حالی که ملی پوش ارزنده پینگ پنگ کشورمان این شانس را داشت که در گیم نخست پیروز میدان شود، بازی را با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به حریف خود واگذار کرد.

در گیم دوم این مسابقه، نابغه پینگ پنگ کشورمان از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفت و با اقتدار ۱۱ بر ۶ پیروز شد و کار به تساوی کشیده شد.

گیم سوم این بازی در حالی با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود حریف چینی به پایان رسید که نوشاد از همان ابتدای این گیم از این حریف قدرتمند پیش بود و ۸ بر ۶ بازی را در اختیار داشت اما در نهایت گیم سوم را واگذار کرد.

در گیم چهارم این بازی بازهم عالمیان در تمامی لحظات از حریف سرشناس چینی پیش بود و توانست با حساب ۱۱ بر ۹ گیم را به سود خود به پایان برساند تا کار به گیم سرنوشت ساز پنجم برسد.

در گیم پنجم ، نوشاد از ابتدا بازی را در دست گرفت و در حالی که ۳ بر صفر از حریف خود پیش افتاده بود ، مربی چین وقت استراحت گرفت ، اما این وقت استراحت نیز نتوانست جلوی امتیاز گرفتن نوشاد را بگیرد وبازی ۷ بر ۱ به سود نوشاد در گیم پنجم ادامه پیدا کرد تا اینکه با اقتدار ۱۱ بر ۵ این گیم به سود نوشاد عالمیان خاتمه یافت تا در مجموع ۳ بر ۲ به جمع ۱۶ بازیکن برتر اسمش عربستان صعود کند.

نوشاد در مرحله ۱/۸ پایانی با برنده دیدار لین شیندنگ دارنده رنکینگ ۱۵ جهان از چین و راون فیلاس دارنده رنکینگ ۷۴ جهان از آلمان مسابقه خواهد داد.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.

مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض با حضور بزرگان پینگ پنگ دنیا در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی