Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ آخرین مرحله رقابت‌های کاراته گزینشی المپیک از امروز(جمعه) به میزبانی شهر پاریس فرانسه آغاز شد و سه روز ادامه خواهد داشت.

ایران چهار نماینده در این رویداد دارد که در روز نخست، «فاطمه صادقی» در کاتای انفرادی زنان و «امیر مهدی‌زاده» در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم کومیته مردان نمایندگان ایران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه صادقی که در رقابت‌های نوبت صبح با عملکردی خوب خود را به مرحله نهایی رسانده بود، امشب برای کسب سهمیه المپیک به مصاف حریفانی از آلمان، فرانسه و ترکیه رفت.

نماینده ایران در مرحله نهایی نتوانست کاتاهای خوبی اجرا کند و برابر هر سه حریف شکست خورد و از رسیدن به المپیک توکیو بازماند تا حسرت برای او باقی بماند.

در حالی‌که مسوولان فدراسیون برای «فاطمه بغلانی‌پور» مربی او بلیت و رویداد را فراهم کرده بودند او به دلیل برخی اختلافات با یک مسوول فدراسیون از سفر به پاریس خودداری کرد که قطعا نبودش در عملکرد صادقی تاثیرگذار بود.

با وجود حضور «جمال‌الدین نکوفر» مدیر فنی تیم‌های ملی کاتا، صادقی در مسابقات گزینشی پاریس از سوی شهرجردی کوچ شد که در نهایت نتیجه‌ای هم نداشت.

پیش از این امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای باتجربه کشورمان در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم مردان با عملکردی بسیار ضعیف از دور مسابقات کنار رفت و از کسب سهمیه بازماند.

«رزیتا علیپور» و «ابوالفضل شهرجردی» دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات هستند که فردا به مصاف حریفان می‌روند.

کاراته ایران پیش از این توسط «حمیده عباسعلی»، «سارا بهمنیار»، «بهمن عسگری» و «سجاد گنج‌زاده» به چهار سهمیه المپیک توکیو رسیده است.

برچسب‌ها المپیک توکیو فدراسیون کاراته فاطمه صادقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیک توکیو فدراسیون کاراته فاطمه صادقی المپیک توکیو فدراسیون کاراته فاطمه صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم