Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم هندبال ساحل نیلگون نخستین دیدار خود را در مسابقات هندبال ساحلی منطقه جنوب کشور به میزبانی  گناوه بوشهر را با پیروزی به پایان برد.

نماینده هرمزگان در مسابقات هندبال ساحلی منطقه جنوب کشور که به میزبانی گناوه  بوشهر در حال برگزاری است در دومین بازی خودش با نتیجه ۲ بر صفر از کنگان شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هندبال ساحل نیلگون جاسک در سومین بازی خودش از  ساعت ۱۸ امروز به مصاف هیات هندبال اصفهان می رود. تنها نماینده هندبال هرمزگان در این رقابت ها در گروه ب با تیم های دیار کهن جیرفت‌،کنگان بوشهر، تیم ملی نوجوانان و هیات هندبال اصفهان هم گروه است.

به گزارش فارس، این مسابقات در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد