Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی پور با اعلام برنامه های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: جشن های مردمی بزرگداشت دهه کرامت در همه شهرستان های استان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار داشت:  جشن های مردمی بزرگداشت دهه کرامت با رویکرد بصیرت افزایی و روشنگری در استان لرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: همچنین در طول دهه کرامت در چهار نقطه محوری شهرستان خرم آباد گروه های سرودکانون های فرهنگی هنری مساجد به اجرای سرود خواهند پرداخت.

 

وی ادامه داد: در طول دهه کرامت برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی، هنری و اجتماعی در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شد.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه کرامت در مساجد  بستر مجازی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برنامه های مسجد محور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی واستفاده از ماسک برگزار می شود.

 

ابدالی پور با اشاره به شرایط جامعه در پی شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: ادامه طرح هایی خدمت رسانی به نیازمندان از مهم ترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول دهه کرامت است.

 

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب برنامه های حمایتی در میدان حمایت از نیازمندان و ایتام قرار دارند.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد:در طول دهه کرامت خدمت رسانی به نیازمندان با جمع آوری و توزیع کمک ها و نذورات مردمی  بین ایتام  نیازمندان در قالب «همدلی به رسم اهل بیت» انجام می شود.

 

 وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، اجرای طرح زیرسایه خورشید  حضور خادمان حرم در مساجد، برنامه های بصیرت افزایی و روشنگری، جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، جشن میلاد امام رضا(ع) و آذین بندی  مساجد از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول دهه کرامت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان،  با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا، اظهار کرد: در این راستان نشست های بصیرت افزایی در مساجد و بستر فضای مجازی با رویکرد افزایش مشارکت مردمی در انتخابات برگزار می شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خدمت رسانی جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد طول دهه کرامت برگزار می شود استان لرستان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم