Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – ابراهیم تهامی در بازی تاریخی تیم‌های ملی فوتبال ایران و استرالیا حضور داشت. او در آن زمان بازیکن تکنیکی بود که در مقاطع مختلف به تیم ملی هم دعوت می‌شد. به بهانه برد پرگل تیم ملی ایران مقابل کامبوج با تهامی گفت‌وگویی انجام دادیم که البته این گفت‌وگو سمت و سوی دیگری گرفت.

تیم ملی مقابل کامبوج به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی را چطور دیدی؟

من مدت‌هاست که دیگر فوتبال نمی‌بینم. آنقدر از فوتبال زده شده‌ام که حوصله‌ای برای تماشای لیگ و بازی‌های تیم ملی ندارم. 

دلیل اینکه تا این حد از فوتبال زده شدید چیست؟

متاسفانه در طول این سال‌ها همه مسئولان به من ظلم کردند. مردم خوزستان من را اسطوره می‌دانند؛ اما من نمی‌خواهم اسطوره باشم. اسطوره کسانی هستند که بدون هیچ سابقه ورزشی روی نیمکت تیم‌های استانم می‌نشینند.

بازی با استرالیا برای مردم ایران بسیار خاطره‌ساز شد. شما هم در آن بازی حضور داشتی؛ اما در جام جهانی غایب بودی.

من زمان مایلی کهن از تیم ملی کنار گذاشته شدم؛ اما توسط داریوش مصطفوی به تیم ملی برگشتم. خوشبختانه توانستیم مقابل استرالیا که بسیار قدرتمند بود نتیجه خوبی کسب کنیم؛ اما هیچوقت مسئولانی که باعث شدند من به جام جهانی نروم را نمی‌بخشم. کسانی به جام جهانی رفتند که در حد من نبودند. حتی یک بازیکن را با پای شکسته به فرانسه فرستادند. در آن زمان در اوج فوتبالم بودم و واقعا حق من را خوردند.

در یک مقطع کوتاه در استقلال تهران هم بازی کردی.

خب اتفاقاتی افتاد که آنجا هم با من درست رفتار نشد. اگر برخی اجازه می‌دادند ستاره سوم را برای استقلال می‌گرفتم.

نظرت درباره مهدی قایدی چیست؟ این بازیکن تو را یاد دوران بازی خودت نمی‌اندازد؟

بازی قایدی شباهتی به بازی من ندارد. این بازیکن برخی اوقات حرکات اضافه‌ای انجام می‌دهد که اصلا نیازی به آن نیست؛ اما من در سخت‌ترین شرایط بازی، تصمیمی می‌گرفتم که گره‌گشا بود.

و صحبت پایانی. 

نسل جوان فراموش کرده ابراهیم تهامی چه کسی بوده و چه کارهایی انجام داده. الان همه دنبال مسی و رونالدو هستند نه من.

  بیشتر بخوانید: دیدار تدارکاتی با تیم ١۶٩اُم فیفا/ نقشه اسکوچیچ برای بدرقه کامبوج چیست؟

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها