Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@12:34:20 GMT

انتخاب شهرداری شایسته، نه شهرداری سیاسی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۹۵۲

انتخاب شهرداری شایسته، نه شهرداری سیاسی

اولویت اول بنده انتخاب شهردار است که باید دقت زیادی در این باره صورت گیرد، خواهش دارم از دوستانی که به شورا راه می یابند انتخاب شهردار را اولویت جدی خود بدانند و از جناح گیری سیاسی دوری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ فرهاد درستکار کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس ، در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت ، در تشریح برنامه های خود عنوان داشت : بنده دارای سابقه 14 سال فعالیت سیاسی هستم که فعالیت در حزب اصولگرایان را در کارنامه سیاسی خود دارم، دیدگاه من فراجناحی است و  دوستانی از حزب اصلاح طلبی دارم و از صحبت هایشان استفاده می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می کنم شعار ندهم بلکه به سمت عمل بروم اما به رسم به اینگونه است که شعاری انتخاب شود، شعاری که انتخاب کردم این است که شهر ما فقط یک خیابان نیست.

بنده نزدیک به 9 سال سابقه ی مدیریت شهری را دارم و در شهرداری بندرعباس مشغول به فعالیت بوده ام ، شهر بندرعباس نیز مانند کلان شهرهای دیگر مشکلات خاصی دارد و برای رفع آن نیازمند برنامه ریزی است که  گاها نیاز است  برخی قوانین نیز مجدد وضع شوند.

مسئله دیگر بحث مدیریت شهری است، خوشبختانه اقدامات خوبی در مدیریت شهری صورت گرفته است اما جای کار بسیار دارد،  اقدامات زیادی لازم است تا شهر خلاق تحقق یابد.  

معضلات فاضلاب و خورها یکی از چالش های اساسی شهر بندرعباس است، شعارهای زیادی در این راستا صورت گرفته اما عملی نشده است،  پیشنهاد من این است که تصفیه خانه های صنعتی مستقر شود که این مسئله نیازمند پیگیری در سطح ملی است تا فاضلاب و پساب تصفیه نشده وارد دریا نشود.

برای خورها برنامه هایی دارم که هم بعد شهری و بعد گردشگری را در بر می گیرد، طرح مدونی برای اینکار دارم، قطعا این طرح ها به نتیجه خواهد رسید اما نیازمند پیگیری زیادی است.

در مجلس اتفاقات مثبتی در حال وقوع است شنیده ها حاکی از این است که شورای عالی استان ها با طرح آقای قالیباف تبدیل به مجلس سنا شود، سهم هرمزگان یک نفر بود که قرار است به سه نفر برسد، ظرفیت بسیار مطلوبی است که امیدوارم در شورای پیش رو اتفاقات خوبی برای هرمزگان به رقم بخورد.

اولویت اول بنده انتخاب شهردار است که باید دقت زیادی در این باره صورت گیرد، خواهش دارم از دوستان  عزیزی که به شورا راه میابند انتخاب شهردار را اولویت جدی خود بدانند و از جناح گیری سیاسی دوری کننند.

اگر اعضا این مسئله را جدی بگیرند، اختلاف نظرها از بین برود، جناح گیری صورت نگیرد قطعا به نفع مردم بندرعباس خواهد بود.

مردم بندرعباس به سمت مطالبه گری پیش بروند یکی از نقاط ضعف بزرگ شهروندان عدم مطالبه گری شهروندان است، بعد از انتخابات و حمام از فرد مورد نظر شورا را رها می کنند و مطالبه گری صورت نمی گیرد و این باعث می شود مسائل ناراحت کننده ای در این میان پیش  آید.  

بعد از ورود به شورا اگر حساس کنم مردم از عملکرد بنده ناراضی هستند قطعا آخرین دوره ای خواهد بود که شرکت خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری شایسته پارلمان انتخاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی