Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:13:17 GMT

باند سارقان طلا در اسلام آبادغرب منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۲۴۷

باند سارقان طلا در اسلام آبادغرب منهدم شد

سرهنگ "محمدرضا یاری" روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت از طلافروشی های شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در تحقیقات پلیس عنوان می کردند که افرادی متشکل از زن و مرد به بهانه خرید انگشتر طلا به مغازه آنها مراجعه و در فرصتی مناسب با جایگزین کردن یک حلقه انگشتر بدلی، یک یا چند انگشتر طلا را به سرقت می بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یاری تصریح کرد: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب با دریافت این موضوع تحقیقات همه جانبه خود را آغاز و توانستند با کارهای اطلاعاتی یکی از اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها ضمن اعتراف به سرقت ۶ حلقه انگشتر، عنوان کرد سرقت ها را با همراهی سه نفر دیگر انجام می داده است.

وی گفت: ماموران در گام بعدی موفق به شناسایی و دستگیری سه عضو دیگر باند (۲ زن و یک مرد) که در یکی از طلافروشی ها حضور داشتند، شده و پیش از هر اقدامی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ یاری ادامه داد: دیگر اعضای باند هم در اعترافات خود عنوان کردند در روزهای اخیر ۶ حلقه انگشتر به وزن تقریبی ۴۰ گرم و به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون ریال سرقت کرده اند که ماموران در بازرسی از مخفیگاه آنها موفق به کشف طلاهای مسروقه و همچنین چند عدد انگشتر بدلیجات شدند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان با اشاره به تحویل انگشترهای سرقتی به صاحبان آنها، از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد. 

آتش در زمین های کشاورزی دالاهو 

فرمانده انتظامی دالاهو از وقوع آتش سوزی در زمین های کشاورزی روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: بر اثر آن ۱۳ هکتار گندم دچار خسارت شد.

 سرهنگ "کیومرث شهبازی" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد آتش سوزی گسترده و سرایت به زمین های کشاورزی چند روستا، تیم هایی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد ۱۳ هکتار از مراع گندم روستاهای طلسم ،سرمیل و کوه نوح دچار حریق شده و خسارات فراوانی دیده است.

سرهنگ شهبازی در پایان با اشاره به نامشخص بودن علت وقوع آتش سوزی از تشکیل پرونده ای در این خصوص به منظور تحقیقات تکمیلی خبر داد و گفت: خوشبختانه آتش سوزی رخ داده خسارت جانی نداشته است.

برچسب‌ها آتش سوزی سرقت اسلام آباد غرب فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کشفیات دالاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی سرقت اسلام آباد غرب آتش سوزی سرقت اسلام آباد غرب فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کشفیات دالاهو اسلام آبادغرب آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه