Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:38:01 GMT

امر به معروف انتخاباتی در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۰۸۱

امر به معروف انتخاباتی در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گروه مردمی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای اقدام به امر به معروف انتخاباتی کرده است.

در این بیانیه آمده است:

با سلام و صلوات به محضر حضرت بقیه الله امام زمان (عج)، درود و سلام به محضر حضرت امام خامنه‌ای رهبر عظیم الشان ایران اسلامی و سلام درود به روح پرفتوح شهیدان والامقام و روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)،
به پیشگاه امت قهرمان و همیشه در صحنه درود سلام می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت شهید پرور و حماسه ساز، بصیر، ولایی و وفادار به آرمان‌های امام ره و شهیدان ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ روز حماسه است، در این روز همه با هم با لبیک به ندای رهبر عزیزمان با شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید عهد میکنیم.

عهد می‌کنیم که با حضور مقتدارانه و با بصیرت خود دشمنان این نظام مقدس را مایوس کرده و برگ زرینی دیگر بر تاریخ سراسر شور و ایثار انقلاب اسلامی افزود خواهیم کرد.

با توجه به اینکه امام خامنه‌ای در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۱۴ فرمودند همه آحاد مردم خودشان را موظف بدانند که علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت می‌کنند دیگران را هم دعوت بکنند به شرکت در انتخابات این وظیفه است.

هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد، نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد و هر برگ رای و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان، تقویت پایه‌های نظام را به همراه دارد.

از مدت‌ها قبل دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران را در جهان و منطقه نداشته و ندارند با فعالیت‌های مخرب فرهنگی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات هستند.

همه باید روز ۲۸ خرداد ماه را به روز شکست اهداف دشمنان و منافقان داخلی و خارجی تبدیل کنند و این موضوع با توجه به هوشیاری ملت محقق می‌شود

پیروز و افتخار از آن ملت عزیز ایران است و ذلت و خوار وزبونی از آن همه دشمنان این ملت و نظام اسلامی ست.

مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان مرکزی

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امربه معروف و نهی از منکر انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند