Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کاندیدای ریاست جمهوری گفت: هر دولتی سرکار بیاید متعهد به قراردادهای بین‌المللی است.

به گزارش ایسنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به صداوسیما برای سومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: لازم است که از مردم عزیز ایران تشکر کنم. بعد از مناظره اول من و ستادم با سیل مراجعات فراوان از اقصی‌ نقاط کشور مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این‌که مورد لطف مردم قرار گرفتم خدا را شاکرم و امیدوارم همچنان حامی من و دوستانم باشند.

وی اضافه کرد: کسی به جز با بودن در میان مردم نمی‌تواند دغدغه مردم را درک کند و این دغدغه‌ها بدون حضور و مداومت دائمی با مردم قابل درک نیست. لازمه مدیر بودن در جمهوری اسلامی ایران نیز همراهی با مردم است. امیرالمومین (ع) می‌فرمودند روزی دوبار از دارالحکومه خارج شو و در میان مردم باش.

قاضی زاده اضافه کرد: قبلا بعضی دوستان از من پرسیدند که موضع تو درباره مذاکراتی که انجام می‌شود و آینده برجام چیست؟ گفت: هر دولتی سر کار بیاید متعهد به قراردادهای بین‌المللی است، ولی ما حتما کاری می‌کنیم که مردم از مزایای آن برخوردار باشند. کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است که دست بالاتر را داشته باشند و طرف مقابل هم چیزی گیرش نیابد و فقط زبان اقتدار را متوجه می‌شوند، اما ما دست پری داریم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: آنها خواهند فهمید که به زودی باید به مذاکرات به صورت عملی فیسله بدهند و نباید گذاشت زمان به نفع طرف مقابل باشد. ما چرخه زمان را به نفع ملت ایران تغییر می‌دهیم. امیدواریم خیلی زود نتایج عملی مذاکرات در دولت سلام مشهود باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: عین‌اللهی: درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

وی ادامه داد: بعد از ۱۰ سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دارهای اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رییس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229909 برچسب‌ها جانبازان

دیگر خبرها

  • مسئولین پاسخگو باید نتیجه کارها را به مردم گزارش دهند
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد
  • گروسی: مذاکرات با ایران برای حل مسائل پادمانی ادامه دارد؛ به‌زودی شاهد گام‌های ملموس خواهیم بود
  • اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا