Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:18:19 GMT

۳۶۰ هزار تست پی سی ار در زنجان انجام گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۴۱۹

۳۶۰ هزار تست پی سی ار در زنجان انجام گرفته است

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر از کاهش بیماری کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: بستری‌های کرونا هم در استان رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۶۰ هزار تست پی سی ار در استان انجام گرفته است، اظهار کرد: انجام این تعداد تست باعث شد تا کاهش بیماری کرونا در پیک چهارم باشیم.

استاندار زنجان به روند اجرای تزریق واکسن در استان اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال و بالای ۷۳ درصد از سالمندان بالای ۷۰ سال در استان واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی از کاهش محسوس بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: افراد مثبت به کرونا هم در استان بیش از ۳۴ درصد کاهش داشته است.

وی ابراز داشت: بیماری کرونا در استان با همکاری خوب مردم استان رو به کاهش است ولی باید مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان مورد توجه قرار دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در اجرای تزریق واکسن کرونا در استان نسبت به سطح کشور عملکرد خوبی دارد، تصریح کرد: در شرایط کرونایی اشتغال واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تثبیت شده و تاکنون واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است.

کد خبر 5233022

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فتح الله حقیقی استانداری زنجان انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای زنجان کاهش یافت

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا در اغلب مناطق استان با افزایش پوشش ابرها کاهشی شد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا قسمتی ابری است، افزود: دمای هوای روزانه در استان به طور نسبی و تدریجی کاهش می‌یابد و تا اوایل هفته آینده شرایط ناپایدار جوی در استان برقرار است.

وی تصریح کرد: طی این مدت بارش پراکنده باران و رعد و برق را در نواحی مختلف شاهد خواهیم بود و برای روز جمعه بارش‌های گسترده‌تری پیش‌بینی شده است.

رحمن‌نیا با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید نیز در ساعاتی از بعدازظهرها انتظار می‌رود، اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی مستقر در استان با شدت کمتر در روز شنبه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان، گفت:‌ این هشدار از ظهر امروز پنجشنبه تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده معتبر است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: بر همین اساس به دلیل پیش‌بینی بارش‌های رگباری، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد که به شهروندان توصیه می‌شود در این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها و صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق اجتناب کنند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون