Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@11:25:46 GMT

قاضی‌زاده: منابع کشور به صورت نادرست در حال توزیع است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۷۰۵

قاضی‌زاده: منابع کشور به صورت نادرست در حال توزیع است

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سومین مناظره انتخاباتی گفت: منابع کشور به صورت نادرست در حال توزیع است.

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در سومین برنامه مناظره تلویزیونی گفت: ما با اینکه افزایش تولید مسکن پیدا کردیم اما این تنها محدود در چند استان بوده و باعث مهاجرات و تغییر ترکیب جمعیتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی زاده هاشمی گفت: امروز منابع کشور به صورت نادرست در حال توزیع است و ساختارها نیز استضعاف‌گر هستند.

وی با بیان اینکه مردم این را از نحوه مدیریت ناکارآمد و کارنابلدی مسئولین می‌بینند، گفت: کارنامه دولت‌ها در این زمینه روشن است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلاتی که در مناظره‌های قبلی ذکر می شده امروز هم همین مسائل مطرح می‌شود و حتی در این موارد تنزل هم پیدا کرده‌ایم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات 1400 انتخابات انتخابات ریاست جمهوری قاضی زاده هاشمی امیرحسین قاضی زاده هاشمی مناظره انتخاباتی مناظره مناظره سوم مناظره سوم انتخاباتی قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم

شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده بعد از ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در یازدهمین جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی از جمله قطار شهری، باغ مشاهیر و رینگ چهارم از جمله این پروژه‌هاست چرا که شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جنس زیرساختی، حمل و نقل، عمرانی و تفریحی است و امید است به همت مدیران تمام پروژه‌ها به خصوص این ۴۰ مورد را به نتیجه برسانیم‌.

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر نیز بیان کرد: کار کردن در اصفهان کاری ساده نیست و باید با هویت شهر منطبق باشد.

قاسم‌زاده عنوان کرد: حدود ۲ سال مطالعات این پروژه طول کشید و در نهایت با ریزبینی به خروجی قابل قبولی رسیدیم.

کد خبر 750120

دیگر خبرها

  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس