Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@06:12:30 GMT

نیکزاد: فساد عامل اصلی نابودی تولیدکنندگان در کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۷۵۴

نیکزاد: فساد عامل اصلی نابودی تولیدکنندگان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی نیکزاد عصر امروز در نشست با تولید کنندگان گیلان در سالن اجتماعات تالار ماه‌عسل با بیان اینکه تولید کنندگان نقش مهمی در ایجاد اقتصاد کشور دارند، اظهار کرد: یکی از مشکلات کشور بروکراسی‌های اداری است که برای تولید کنندگان و صادرات تولید داخلی مشکل ایجاد کرده‌ و مانع پیشرفت و توسعه آنان می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از وجود اقتصاد دلالی در کشور گفت: فساد و بروکراسی‌های اداری تولید کنندگان را در کشور نابود کرده و در این بین برخی با اقصتاد دلالی به کسب درآمد مشغول هستندکه بسیار جای تاسف دارد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در کشور با بیان اینکه بانک مرکزی توان مقابله با بانک‌ها رل ندارد، تصریح کرد: زور بانک مرکزی در بسیاری از مواقع به بانک‌ها نمی‌رسید ولی آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه با یک بخشنامه این مشکل را برطرف کرد و آقای همتی از رئیس قوه قضائیه تشکر کرد ولی اکنون در مناظره کوچکترین حرفی نمی‌زند.

نیکزاد چالشی‌ و امنیتی‌ترین مشکل مردم را بیکاری دانست و افزود: اگر معضل تولید در کشور برطرف نشود مشکلات فراوان اجتماعی و فرهنگی در کشور ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به نقش توسعه پایدار اشتغال در ایجاد آرامش کشور بیان کرد: شعار آیت‌الله رئیسی مبارزه با فساد و رونق تولید و کمک به واحدهای تولیدی است زیرا انجام این امر منجر به توسعه پایدار در بسیاری از حوزه‌ها می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی نرخ اول بیکاری در گیلان برازنده این استان ندانست و گفت: در گیلان صنایع ابریشم، کارخانه‌های تولیدی، کشاورزی وجود دارد که در سفر آیت‌الله رئیسی به گیلان بخشی از این کارخانه‌ها که با خصوصی‌سازی نابود شده بود احیا شده است.

نیکزاد با بیان اینکه چطور آقای همتی از بانک‌ها ۶ هزار میلیارد تومان در دوسال آخر جریمه گرفته و خرج تولید نکرده است، تصریح کرد: اگر بخواهید با بایدن صحبت کنید چه به دستت خواهد آمد؟ شما با بایدن می خواهید مذاکره کنید چه چیزی بدست بیاورید؟ اگر ۲۷ بار ما تحریم شدیم ۲۲بار از طرف حزب دموکرات تحریم شدیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فساد آیت الله رئیسی توسعه پایدار آیت الله رئیسی تولید کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود

استاندار مازندران با تاکید بر تعریف و تدوین برنامه‌های بخش کشاورزی استان براساس اطلس موجود، آن برنامه را رفع موانع تولیدکنندگان و شناسایی فرصت‌ها در این حوزه مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای سیاست‌گذاری توسعه بخش کشاورزی این استان با محوریت «تولید دام سبک و سنگین در راستای تأمین گوشت قرمز» کشاورزی را پایه و پیشران استان مازندران دانست و اظهار کرد: وظیفه دولت، تسهیل‌گری و مرتفع کردن مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان است.

وی افزود: موانع پیش‌روی تولیدکننده باید مرتفع و کشاورزی در روستاها به درستی تقویت شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تولیدکنندگان حوزه کشاورزی برنامه‌های خود را مکتوب کنند تا برای آن تصمیم‌گیری و چاره‌اندیشی شود، در مورد واحدهای راکد در این استان عنوان کرد: این واحدها فرصت‌های مهم تولید هستند که باید به سرعت رفع موانع شده و با کمک بخش خصوصی به چرخه تولید باز گردند.

نوری ادامه داد: بسیاری از موانع موجود توسط جهاد کشاورزی مازندران شناسایی شد اما اقدام عملی آنچنان که باید صورت نگرفت، بنابراین در این بخش نیازمند اطلسی هستیم تا برنامه‌های خود را بر اساس اطلس موجود تعریف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وقتی اطلس وجود داشته باشد، موانع برطرف و فرصت‌ها شناسایی و تقویت می‌شوند، اظهار داشت: نهادهایی زیر نظر مقام معظم رهبری هستند که می‌توانند به مردمی‌سازی این موضوع کمک کنند.

کد خبر 751337

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند