Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@19:21:32 GMT

کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۰۳۶

کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، حمایت می‌شوند

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در قزوین گفت: در هفتاد و یکمین جلسهٔ ستاد ملی کرونا، به منظور حمایت از کسب و کارها و مشاغل به‌شدت آسیب‌دیده از کرونا، مصوبات حمایتی قابل توجهی به تصویب رسید که جهت اجرا به دستگاه‌های متولی و مرتبط ابلاغ شده است.

وی افزود: این مصوبات در راستای تمدید صدور مجوزها، معافیت‌های مالیاتی، همکاری شرکت‌های ‌خدماتی استان از جمله برق و گاز، عدم افزایش اجاره، اماکن دولتی و هم‌چنین تمدید احکام هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی و هیئت رئیسه‌های اتاق اصناف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: بر اساس مصوبات فوق، کلیهٔ مجوزهای صادره توسط دستگاه‌ها و نهادهای متولی صدور مجوز در کشور برای کلیهٔ فعالیت‌ها و کسب و کارها و مشاغل تا تاریخ 31 خرداد ماه 1400 تمدید می‌شود، هم‌چنین تمامی مراجع صدور مجوز در کشور مکلفند اقدامات و اطلاع‌رسانی لازم به ذینفعان را به‌عمل آورند.

حبیبی اظهار کرد: شرکت‌های مرتبط با خدمات عمومی(برق و گاز) تا پایان شهریور ماه از قطع خدمات به مشاغل و کسب و کارهای به‌شدت آسیب‌دیده به‌علت وجود بدهی خودداری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: موجرین اماکن موقوفه، مذهبی، استان‌های متبرکه و مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی مجازند حق‌الاجارهٔ خود را برای مشاغل و کسب و کارهای به‌شدت آسیب‌دیده از کرونا در سال 1400 معادل اجارهٔ سال 1399 تعیین نمایند.

حبیبی در پایان تأکید کرد: اعتبار احکام هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی و هیئت رئیسهٔ اتاق‌های اصناف در سراسر کشور که مهلت تصدی آنان به موجب قانون نظام صنفی خاتمه یافته و یا خاتمه می‌یابد، تا پایان شهریور ماه 1400 تمدید می‌شود و هم‌چنین برگزاری انتخابات اتحادیه‌ها نیز تا پایان این تاریخ به تعویق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • ۱۱۰هزار مدرسۀ آسیب‌دیده در کشور سال ۱۴۰۳ نوسازی می‌شود
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد
  • حمایت سند تحول قضایی از متقاضیان ورود به مشاغل حقوقی
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)