Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر شنبه در برنامه تلویزیونی شبکه کرمان افزود: مقام معظم رهبری  که بحث گام دوم را مطرح کردند، یک مدیر تراز معرفی کردند و آن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود. 

وی ادامه داد: حاج قاسم واقعا مردم میدان بود و فرمانده خیلی عظیم اما ساده، خاکی، مردمی و آماده ایجاد ارتباط موثر و مهربانانه با همه بود و امیدوارم خداوند ما را با حاج قاسم محشور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: ایشان (حاج قاسم)یک مدل جدید مدیریت و یک مکتب مدیریتی حاج قاسم که تراز مدیریت گام دوم است را ارائه کرد و دولت سلام؛ دولت جوانان نوخاسته برای تشکیل دولت جوان انقلابی با مدل مدیریتی حاج قاسم می خواهد پا به میدان بگذارد و خود را متمسک به روح این شهید بزرگ می داند و از او استعانت می جوید.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: مردم عزیز  و خونگرم کرمان سلام، دوستان عزیز من در استان کرمان، استان کریمان، سرزمین کریمان و مهد تمدن ایران؛ ابتدایی ترین تاریخ تمدنی ایران متعلق به شماست و ایران از سرزمین کرمان شکوفا شده است و حدود هشت هزار سال تاریخ کشف شده در کرمان است و این هشت هزار سال حتی از تاریخ های شناخته شده در مصر و بین النهرین قدیمی تر است و نشان دهنده تمدن قدیمی مردم استان کرمان به ویژه جنوب این استان است.

چندین بار به استان کرمان مشرف شده ام

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این مطلب که توفیق داشته ام و چند باری به کرمان و شهرهای مختلف این استان مشرف شده ام و اخیرا نیز در خدمت نمایندگان استان به این شهرهای مختلف این استان رفته ام، عنوان کرد: کرمان استان بزرگی است و توفیقی که به همه شهرها بروم نبود، اما خیلی از شهرستان ها را توانستم بروم و از نزدیک با مردم خونگرم و صمیمی برخی از شهرهای مرکزی و شمالی این استان گفت و گو کردم و با مشکلات آنها آشنا شدم .

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: توفیق داشته ام که سر خاک حاج قاسم مشرف شده و از ا و کمک بخواهم و از او بخواهم که کمک کند که نیت های ما خالص باشد و بتوانیم مسیر را به خوبی و درستی پیش برویم.

وی عنوان کرد: چندسالی است با جمعی از جوانان با تجربه و اندیشمند به خصوص وقتی بحث گام دوم توسط مقام معظم رهبری مطرح شد و موضوع ایجاد تمدن اسلامی – ایرانی طرح  و این ماموریت به جوانان سپرده شد کارهای جدی در این زمینه انجام دادیم و آن چیزی که ما به آن رسیدیم، به عنوان فرزندان شما این است که مشکل در این نیست که ما این جناح یا آن جناح سرکار باشد .

وی ادامه داد: و دعوای انتخاباتی ما، دعوای سر این شده که ۱۳ هزار و ۷۰۰  مدیر از مدیرکل به بالا بیایند و بروند و ۲۷۵ اتوبوس مدیر بیایند و ۲۷۵ اتوبوس بروند؛  هرچند برخی مواقع این اتوبوس ها رنگ خود را عوض می کنند و خود را در جناح های مختلف جا می زنند؛ افرادی که یک روزی با راست ها، راست بودند، با چپ ها چپ و با اعتدالی ها اعتدالی، و هر روزی به یک رنگ در می آیند.

مساله اصلی روش اداره کشورو نوع نگاه به مردم است

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مساله این آدم ها نیستند، گو اینکه این آدم ها از این منظر که به مسائل اساسی توجه نمی کنند، مساله هستند، و از این نظر که حاشیه سازی می کنند، مساله  می باشند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: مساله اصلی روش اداره کشور، نوع حکمرانی و نوع نگاه به مردم در اداره کشور است و اینکه اصالتا مسئولان، قیم مردم هستند یا کارگزاران مردم، مسئولان وکلای مردم هستند یا سرپرستان مردم.

وی ادامه داد: به محض اینکه انتخابات تمام می شود انگار کل اختیارات عالم واگذار شده به این مدیرانی که بر سر کار می آیند و هر تصمیمی که دلشان بخواهد در رابطه با سرنوشت مردم می گیرند و دولت های ضد مردمی و دولت های ضد ملت، بدون توجه به منافع مردم، توجه به منافع دولت می کنند و توجه به منافع بری اشخاص و  وابستگان به قدرت در دولت اتفاق می افتد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما سعی کرده ایم که روش اداره کشور را بازبینی کنیم و در مجموعه بسامد گام دوم آمده ایم مدل حکمرانی جدیدی را طراحی کرده این که امور به مردم واگذار شود و الان چون با شما مردم استان کرمان صحبت می کنم حرف بنده و جمع دوستان این است که آیا شما مصالح استان را بهتر درک می کنید یا فلان کارشناس در فلان وزارتخانه در تهران.

تفویض اختیارات به شهرستانها 

قاضی زاده هاشمی گفت: یک تهران درست کرده ایم و یک کشور و پایتخت و همه امکانات کشور در اختیار این پایتخت است و احتمالا با فاصله زیاد بین چند کلانشهر توزیع کرده ایم.

وی یاداور شد: در طراحی ما همه شهرستان های ایران به پایتخت تبدیل می شوند و به جای اینکه یک پایتخت داشته باشیم که  تهران است که پایتخت سیاسی ، فرهنگی است، اقتصادی و امنیتی است و همه امور در تهران جمع است، از اختیارات اصل ۱۲۷ قانون اساسی در اختیار دولت گذاشته، استفاده کرده و اختیارات اجرایی خود را به فرمانداران شهرستان ها تفویض می کنیم.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: همه اختیارات هیات وزیران را در حوزه تصدی و اجرا به فرمانداران واگذار می کنیم و فرمانداران را پاسخگو به مردم می کنیم  و انیگونه نیست که فرماندار اختیار داشته باشد و پاسخگوی مردم نباشد.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر این مطلب که مسئولان استان با پیشنهاد و نظر نخبگان استان منصوب می شوند، گفت: اگر مردم از آنها رضایت نداشته باشند و یک سوم مردم از آنها اعلام عدم رضایت کنند، توسط دولت آن مدیر عزل می شود.

وی تاکید کرد: اصلی ترین وظیفه مسئولان این است که رضایت مردم را جلب کنند و اگر فرمانداری، مسئولی، رئیس اداره ای، مدیرکلی یا استانداری نتواند رضایت مردم را جلب کند و یک سوم مردم از او اعلام نارضایتی کنند، سامانه الکترونیک سوده (س) ایجاد شده است و یک نفر درخواست عزل مدیر را می دهد و یک سوم مردم از دولت می خواهند که آن مدیر را عزل کند و در این میسر، روش های احراز هویت الکترونیک را داریم که صحت امضا را بررسی می کنیم و در این رابطه روش های کاملا پیشرفته ای داریم که متوجه می شویم این امضاها دقیق و حقیقی هستند یا نه و وقتی حقیقی بود آن عزل اتفاق می افتد.

قاضی زاده هاشمی گفت: این باعث می شود که مدیران استانی پاسخگوی مردم باشند، یعنی تصمیماتی که تهران می گیرد در اختیار مردم قرار می گیرد و و با شورای برنامه ریزی استان، کل بودجه متعلق به شهرستان و اختیارات اجرایی در اختیار شهرستان قرار می گیرد و فرد را نسبت به جامعه پاسخگو می کند.

تدوین سه برنامه جدی برای مدیریت مشکل آب در کشور

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: مشکل آب یک مشکل مشترک در بین همه استان های کشور است و باید فکر جدی برای آن کنیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه سه برنامه جدی برای آب داریم، گفت: طرح ایران سبز را داریم که ترکیبی از آبخیزداری و مهندسی آب و هوا است و فلات مرکزی را تا جایی که می توانیم با حجم زیادی اقدامات موثر توسط مردم انجام می دهیم و با واگذاری منابع طبیعی به مردم به نتیجه می رسانیم.

وی گفت: برخی کشورهای دنیا هستند که در نزدیکی ما عربستان را ببینید که بیابان بزرگی را که کویر لم یزرع است و حتی سوسمار در آن پیدا نمی شود، ۱۰ میلیارد اصله درخت زیتون می خواهد بکارد، منطقه ای که صد در صدخاک آن و آب آن شور است.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دنیا به خاطر طرح های بزرگ دارد به  سمت سبز شدن می رود، گفت: حتما ظرفیت ها در استان کرمان خیلی بیشتر از اینها است و با کمک خود مردم این اتفاق می افنتد و طرح آبخیزداری ما باعث تقویت منابع آب زیرزمینی می شود و هر جا بارندگی اتفاق می افتد به جای آنکه تبخیر شود، این منابع آب به زیر زمین انتقال پیدا کند و تقویت کند.

قاضی زاده هاشمی گفت: طرح قنات ملی ایران را داریم که یک مسیر آب شور برای شهرهای بزرگ طراحی کرده ایم که در مقصد بتوانند آب را شیرین کنند.

وی با اشاره به این مطلب همچنین طرح لوپ آبی ایران را داریم، گفت: البته این دو طرح، طرح های بزرگی هستند و هزینه برند و زمانبندی شده اند و از سال دوم شهرهای نزدیک تر به ترتیب بهره مند می شوند.

قاضی زاده هاشمی اظهارداشت:  ما باید واقعا مساله آب شرب و صنعت فلات مرکزی ایران را از منابع آب پایدار و نه از جا به جایی و انتقال آب حل و فصل کنیم و به همین خاطر فرسایش خاک و نبودن بسته های زیست محیطی، متاسفانه سیلاب های زیادی داریم.

وی گفت: در حوزه گردشگری نیز به همین ترتیب می توان سرمایه گذاری جدی در حوزه گردشگری کرد و مانند کاری که در ماهان اتفاق افتاده است.

دولت سلام مشکلات شهرستان های کشور را احصا کرده است

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: این فرصتی که تلویزیون در اختیار ما قرار داد تا ما بتوانیم با شما نه تنها در عرصه ملی، بلکه استان به استان در مورد دغدغه های استانی صحبت کنیم که من یک گام جلوتر رفتم و با دوستان برنامه ریزی کردیم و موضوعات شهرستان ها را استخراج کردیم.

 قاضی زاده هاشمی افزود: لازم است عذرخواهی کنم از شما زیرا وظیفه داشتم از نزدیک خدمت برسم، در استان کرمان حاضر شوم، از نزدیک با شما گفت و گو کنم و حرف هایتان را بشنوم و پاسخ هایی را که آماده کرده بودیم ارائه بدهم اما وجود این بیماری جانسوز کرونا که یک سال و نیم گریبانگیر جهان شده شرایط را دشوار کرده است.

وی ادامه داد: ما مشکلات شهرستان ها را احصا کردیم و دقت شده که باید به چه چیزهایی توجه کرد و به چه ویژگی هایی پرداخت و حتی راهکارهایی را نیز در این زمینه پیش بینی کرده ایم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: ضمن اینکه ما اختیارات کافی به فرمانداران مناطق می دهیم اما وظیفه داریم در استان ها مستقر شویم، مسائل را از نزدیک ببینیم و رصد کنیم و ببینیم مدیران از اختیارات به خوبی استفاده می کنند و رشدی که باید اتفاق بیفتد اتفاق افتاده یا نه؟ در حالی که اختیارات و بودجه را در اختیار مدیران و فرمانداران استانی قرار داده ایم.

وی گفت: تلاش خودم را خواهم کرد ولو به مرکز استان تا انتهای دوره تبلیغات انتخابات بیایم اما این بستگی به برنامه هایی که در تلوزیون و رادیو برای ما پیش بینی شده است، دارد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مشکلات زیادی پیش روی مردم قرار گرفته و مردم نگرانی زیادی و مشکلات فراوانی دارند اما این انتخابات مهمی است و اختیارات زیادی در اختیار رئیس جمهور است و شاید یکی از افرادی که در زندگی مردم تاثیرگذار است شخص رئیس جمهور با تصمیماتی که می گیرد و با نگاهی که به مسائل دارد و حتی با مدیرانی که انتخاب می کند، دارد و این انتخاب سرنوشت است و مردم باید بیایند مشارکت کنند و تلاش کنند تا یک روند جدید حاکم بر کشور شود و نسل جدیدی از مدیران و سیاست گذاران روی کار بیایند.

وی بیان داشت: فرزندان گام دوم شما در دولت سلام دست به دست هم داده اند تا بتوانند اتفاقات جدیدی در کشور رقم بزنند و عزم خود را از سراسر کشور حتی کرمان جزم کرده اند و تلاش دارند که رویه جدیدی را در اداره کشور ایجاد کنند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: کرونا باید زودتر از این جمع می شد و من به موقع به این بحث خواهم پرداخت و به شما خواهم گفت ماجراهایی که اتفاق افتاده و برنامه هایی که ما برای اصلاح آن داریم چیست؟  

وی ادامه داد: اما این مانع نخواهد شد در خدمت مردم باشیم و برای مردم تلاش کنیم و با انگیزه خدمت شما برسیم.

دولت سلام صندوق ثروت ملی ایجاد می‌کند 

قاضی زاده هاشمی گفت: کرمان پهناورترین استان ایران است و بهشت معادن ایران است و ظرفیت های معادنی گسترده و فراوانی دارد و یک ثروت عظیم است که باید مردم  ما از این مواهب خدادادی بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: ما در صدد هستیم صندوق ثروت ملی ایجاد و درآمدها را آنجا تجمیع می کنیم و ۲۰ درصد سهم درآمدهای ناشی از معادن به همان استان و منطقه می دهیم و این به رشد جدی مناطق کمک می کند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری،  به شهرستان های استان کرمان اشاره و تصریح کرد: شهرستان کرمان که متاسفانه از سیلاب متضرر است و بخش عظیمی از اقتصاد کرمان به صادرات پسته و سنگ معدن است که می توان تنوع را زیاد کرد.

دولت سلام و رفع مشکل حاشیه نشینی در کرمان 

وی به مشکل حاشیه نشینی اغلب شهرهای کشور از جمله شهر کرمان به عنوان معضلی جدی اشاره کرد و افزود: باید برای اصلاح مشکلات برنامه ریزی جدی کرد.

وی گفت: سومین کارخانه تصفیه شکر دنیا در منطقه آزاد سیرجان وجود دارد و معاون فوق العاده ای مانند گل گهر و شرکت های فولادی بزرگی در سیرجان سرمایه گذاری شده است که امیدواریم موجب رشد شهرستان و کشور شود.

 نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم جیرفت مشکل تامین آب آشامیدنی دارند گفت: باید از آب هلیل رود حراست کرد و آن تمدن قدیمی را حفظ کرد.

وی با اشاره به سیل خیز بودن مناطق جنوب کرمان گفت: باید توسعه آبخیزداری با قوت و سرعت بیشتری اتفاق بیفتد.

قاضی زاده هاشمی به مشکلات اسناد اراضی در بم اشاره کرد و گفت: ارگ بم به عنوان اثر ثبت شده در یونسکو با فعال سازی سفیران گردشگری ایران در این منطقه باعث جذب توریست شویم.

وی از زرند به عنوان بهشت معادن نام برد و گفت: کارخانجات خوبی در زرند شکل گرفته اما بوی بد ناشی از فعالیت کارخانجات اذیت می کند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، به اهالی رودبار جنوب سلام و تصریح کرد: هزینه حمل برای مردم این منطقه زیاد است که باید در این حوزه کمک کرد.

قاضی زاده هاشمی به مشکل آب شهر بابک و  توفان های شنشهرستان ریگان در این منطقه اشاره و تصریح کرد: ریزگردها در این منطقه زیاد است لذا باید به تثبیت خاک در منطقه کمک کنیم.

وی همچنین نرخ مهاجرت در شهرستان بافت را بالا عنوان کرد و گفت: در حوزه اشتغال این منطقه باید سرمایه گذاری جدی کرد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، به مشکلات عنبرآباد و معادن بخش ساردوئیه اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم سرمایه گذاری جدی تری در این مناطق انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه  شهرستان قلعه گنج بسیار فقیر است که باید سرمایه گذاری بیشتری در این منطقه انجام شود ، از کمبودهای بیمارستان فهرج سخن گفت و افزود: این بیمارستان نیاز به تامیتن امکانات و خدمات بیشتر دارد.

قاضی زاده هاشمی افزود: منوجان که سیمان یکی از بهانه های تعطیلی معدن آسمینون این شهرستان است و باید فکر جدی برای آن بکنیم  و به مشکل کمبود آب در نرماشیر اشاره کرد و گفت: این مشکل و موانع مالکیت زمین های این منطقه باید رفع شود.

وی گفت: در راور نیز سدی قدیمی باید راه اندازی می شد که به تاخیر افتاده و که پیگیری می شود و مشکل آب در این منطقه جدی است و همچنین به مردم ارزوئیه که مشکلات و اختلافات بین دستگاه های اجرایی دارند سلام کرد و گفت: باید این مشکلات حل شود.

قاضی زاده  با بیان اینکه شهرستان انار در مسیر راه آهن قرار دارد و باغ های پسته در اثر خشکسالی از بین رفته است و ما باید حفاظت از پسته دنبال شود.

وی به توفان سال گذشته فاریاب اشاره کرد و گفت: این توفان خسارت زیادی وارد کرد وموضوع آبخیزداری در این منطقه باید مورد توجه قرار گیرد و معدن طلا توسعه پیدا کند.

قاضی زاده هاشمی به اهالی کوهبنان سلام گفت واز معادن ذغالسنگ و مشکلات بیمه و اشتغال آنجا سخن گفت و همچنین  به اهالی رابر و روستای قنات ملک به عنوان محل تولد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سلام کرد و اظهار داشت: این شهرستان تازه تاسیس است باید در این بخش کمک کرد.

وی اظهار داشت: دولت سلام مشکلات و توانمندی ها را درک کرده و فهمیده ما جوانان و مدیران خوبی داریم که سر جای خود قرار نگرفته یا از دایره دولت به دلیل عدم بله قربان گویی به صاحبان زر و زور بیرون قرار گرفته اند، رهبر فرزانه، منابع بسیار و توانمندی های زیادی داریم اما روش اداره کشور روش صحیحی نبوده است.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۸خردادماه بطور همزمان در کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کرمان سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کرمان سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی انتخابات ۱۴۰۰ کرمان سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری قاضی زاده هاشمی اشاره کرد و گفت روش اداره کشور سرمایه گذاری استان کرمان شهرستان ها دولت سلام حاج قاسم مشکل آب گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم

سید مهدی قویدل در نشست تخصصی پیشگیری از تصادفات که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پلیس راه جنوب وشمال وراهور و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد، گفت: این جلسه درراستای اجرای مصوبه شماره ۲ جلسه کارگروه پیشگیری از تصادفات برای ایجاد هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین دستگاه‌ها برگزار شده است و مصمم هستیم موضوعات مهم کلیدی را در زمینه پیشگیری از تصادفات پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه پارسال اقدامات خوبی با همکاری همه دستگاه‌ها و پیگیری‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم انجام شد، افزود: اوایل امسال ۳۵ نقطه حادثه خیز و پرتصادف مصوب کشوری درشمال و جنوب استان کرمان شناسایی شد که تاکنون ۱۴ نقطه آن رفع شده است و این کاهش ۴۰ درصدی نقاط حادثه خیز را در پی داشت.

این مقام قضایی تصریح کرد: طبق گزارش ادارات کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای شمال و جنوب استان کرمان در حال حاضر ۱۴۹ دستگاه دوربین کنترل سرعت و ۲۸ دستگاه دوربین نظارتی در جاده‌های استان وجود دارد که طی امسال ۴۴ دستگاه از این دوربین‌ها بروز رسانی ویا تعمیر شده اند.  

قویدل در ادامه سخنانش در خصوص موضوع ایجاد پد بالگرد گفت: در اجرای مصوبات کار گروه پیشگیری از تصادفات برای انتقال مصدومین به مراکز درمانی پد بالگرد در ۳ نقطه احداث و در ۲۶ نقطه دیگر نیز برای مصوبات باید ایجاد وآماده شود؛ البته باید ۲۰ نقطه هم در جنوب استان شناسایی و اجرایی شود که با توجه به اهمیت آن باید به صورت ویژه پیگیری شود.

معاون قضایی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی میزان پرونده‌های مرتبط با تصادفات طی پارسال عنوان کرد: میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی با اتهام ایراد صدمه بدنی غیر عمدی ناشی از تصادف سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های قضایی هدف به ترتیب، کرمان، جیرفت، بم، زرند، بردسیرکه بیشترین ورودی پرونده‌های تصادفات را داشتند و در مجموع در کل استان ۳ درصد در زمینه ورودی پرونده‌های مرتبط با تصادفات کاهش داشتیم.  

وی همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی رانندگان پرخطر و ارسال پیامک به آنها خبر داد و بیان داشت: طرح توقیف خودر‌های با سرعت بالای ۱۴۰ کیلومتر در ایام نوروز با همکاری داستان‌های سراسر استان اجرا شد.

قویدل با تاکید بر اینکه امسال باید مصوبات وموضوعات مطرح شده در این جلسات پیگیری و به مرحله اجرا برسد، افزود:طی امسال همه دستگاه‌ها باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های خود بر اساس وظایف قانونی خود پیگیری و اجرایی کنند و به صورت مستمر هر دو ماه یک مرتبه گزارش آن را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ارسال کنند کما اینکه درصورت مشاهده هر گونه کوتاهی و یا ترک فعل با دستگاه‌های متولی برخورد قانونی می‌شود. 

معاون قضایی دادگستری استان کرمان در این جلسه بر اجرایی شدن مصوبات تاکید کرد و افزود: به جهت اجرای دقیق مصوبات و همچنین بررسی مشکلات و چالش‌ها به صورت میدانی تیم تخصصی متشکل از کارشناسان دستگاه‌های عضو کار گروه تشکیل، به صورت میدانی وضعیت نقاط حادثه خیز و دوربین‌ها و سامانه‌های ثبت تخلفات و سایر موضوعات کلیدی بررسی و گزارش آن در جلسات کار گروه مطرح و اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به گزارش پلیس راه مبنی بر اینکه ۶۱ درصد از فوتی‌ها ناشی از واژگونی خودرو‌ها در جاده‌های استان است، ادارات کل راهداری شمال و جنوب و پلیس راه شمال و جنوب استان کرمان کلیه مسیر‌هایی که نیاز به ایجاد شانه خاکی استاندارد دارند شناسایی و راهداری شمال و جنوب نسبت به رفع این نقاط و ایجاد شانه خاکی استاندارد اقدام کند.
قویدل تصریح کرد: با توجه به پیشنهاد پلیس راهور استان مبنی بر برگزاری جشنواره رسانه و ترافیک در استان کرمان در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و حساسیت زایی موضوع پیشگیری از تصادفات در جامعه و مطالبه گری از مسئولان دستگاه‌های متولی مقرر شد؛   اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان طرح پیشنهادی خود را  ارائه تا ضمن بررسی آن اقدامات بعدی آن در دستور کار قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد