Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان نایب رئیس اتاق اصناف اهواز گفت: در اعلام میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی واحدهای صنفی باید، آمار دستفروشان و بازارچه‌ها از آمار واحدهای صنفی جدا شود.

بهنام حیدری در نشست ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۲ خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: گشت‌های مشترک، هفته‌ای دو بار انجام می‌شود و بنا بر این نظارت‌ها، حدود ۹۰ تا ۹۹ درصد واحدهای صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در اعلام میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی واحدهای صنفی باید، آمار دستفروشان و بازارچه‌ها از آمار واحدهای صنفی جدا شود.

نایب رئیس اتاق اصناف اهواز گفت: فعالیت و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای نیز زیر نظر ما نیست.

حیدری بیان کرد: پیشنهاد می‌شود برای رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی، آموزش مسائل بهداشتی در کنار دیگر آموزش‌ها برای متقاضیان دریافت پروانه کسب انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

‏وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند