Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در کردستان با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات گفت: زمینه حضور حداکثری مردم استان در انتخابات فراهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌ها و فرماندهان نظامی و انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات حساس و بسیار مهم 28 خردادماه اظهار داشت: این‌روزها فضای کشور به سمت فضای سیاسی سوق پیدا می‌کند و باید همه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در خلق حماسه، سهیم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتخابات را فرصتی برای نمایش اقتدار نظام و نمایش مشارکت مردم در مدیریت کشور دانست و افزود: انتخابات مظهر بیداری ملت و دفاع از استقلال و عزت ملی بوده و حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان حماسه انتخابات را تبلور شکوه، پایداری و امنیت پایدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: برگزاری انتخابات در سایه امنیت کامل مایه قدرت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات، نقطه تجلی همدلی و همزبانی با دولت و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهداست، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با توطئه‌های خود و استفاده از ابزارهای جنگ نرم، قصد برهم زدن امنیت و آرامش ایران عزیز را دارند اما با تدابیر حکیمانه و درایت‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ناکام خواهند ماند.

 پورذهبی با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات تصریح کرد: همه نهادها و دستگاه‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند، چراکه این حضور موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

تاکید نماینده ولی‌فقیه در کردستان‌ بر برگزاری پرشور انتخابات ‌اهمیت مشارکت در انتخابات به‌عنوان یک "معروف" برای جامعه تبیین شود

  امنیت فضای حقیقی و مجازی در انتخابات خط قرمز پلیس در کردستان است 

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامب ایران از مدت‌ها قبل و با چینش برنامه‌های خاص سعی در اختلاف‌افکنی و ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و القاء ناکارآمدی نظام هستند، اظهار داشت: امروز دشمنان نظام دنبال چالش کشیدن سلامت و زیر سؤال بردن اصل انتخابات هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در راستای کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات افزود: مردم با حضور خود در انتخابات تمامی برنامه‌های دشمنان و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات موجب استحکام نظام و یأس دشمنان خواهد شد، به شیوه برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر سازمان‌های مرتبط و با همکاری و مشارکت مردم قانونمند و قانونمدار، امنیت انتخابات را به نحو مطلوب تامین خواهد کرد و اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به امنیت وارد شود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با آمادگی کامل در فضای حقیقی و فضای مجازی امنیت انتخابات که جزو خط قرمزمان بوده را تأمین و با همکاری مشترک با سایر سازمان‌های امنیتی از جمله سپاه و نیروی مقاومت بسیج از صندوق‌های اخذ رأی محافظت خواهد کرد.

سردار آزادی بر بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون، ماموستاها  نخبگان علمی، صدا و سیما و رسانه‌های گروهی و فضای مجازی، هنرمندان و ورزشکاران در راستای روشنگری و حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و از همه مردم خواست که 28 خردادماه، «انتخاب اصلح» داشته باشند.

انتهای پیام/481/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور حداکثری مردم مردم در انتخابات نظام مقدس جمهوری دشمنان نظام مشارکت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی