Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@06:56:33 GMT

نامه خصوصی همتی به رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۶۱۶

نامه خصوصی همتی به رهبر انقلاب

سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز با موضوع دغدغه‌های مردم آغاز شد. در سومین مناظره یک سوال مشترک از ۷ کاندیدا، پرسیده شد و کاندیدا‌ها ۷ دقیقه فرصت پاسخگویی دارند.

عبدالناصر همتی در فرصت نقد ۴ دقیقه‌ای خود گفت:

آقای جلیلی می‌گویند ما چرا با دو سه کشور مناظره می‌کنیم؟ آقای جلیلی شما که کشور را یک دهه با بیانیه خواندن معطل کرده‌اید و در این مدت GDP کشور ضربه خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان بهترین کشور‌های حامی ما نیز می‌گویند باید مذاکرات را به نتیجه برسانیم تا بعد بتوان با شما کار کرد. دنیا بدون حل مشکل تحریم با ما کار نمی‌کند.

آقای زاکانی هم به عنوان پلیس بد ورود کردند و مسائلی را مطرح کردند که من به ایشان جواب نمی‌دهم و آن حرف‌ها نیز تقطیع شده بود.

بانک مرکزی در موضوع بورس نقشی نداشت، من تا بحال این نکته را نگفتم، اما الان به دلیل بی اخلاقی‌هایی که برخی انجام دادند و نیز وزیر اقتصاد به آن اشاره کرده است توضیح می‌دهم که من نامه‌ای را مدت‌ها قبل به دفتر رئیس جمهوری و به مقام معظم رهبری نوشتم و به صورت خصوصی هشدار دادم که مردم را به حضور در بورس تشویق نکنید. رهبری نیز در حاشیه آن نامه تاکید کردند که آقای رئیس جمهور ایشان فرمودند آقای رئیس جمهور تذکر جناب رئیس کل مهم است کسان دیگری هم شبیه آن را مطرح کرده اند، مقتضی است فکر جدی شود. اما بعدش بازهم مردم را دعوت به بورس کردند. چند هزار میلیارد تومان عده‌ای در بورس سود بردند.

مشکل بورس هیچ ربطی به بانک مرکزی ندارد، در طول یک سال سه بار رئیس سازمان بورس را عوض کردند. من می‌خواهم به شما بگویم درمورد موضوع بورس ماجرا ربطی به بانک مرکزی نداشت.

وی ادامه داد: من الان لیست ۱۱ نفری که ۱۵ سال پیش وام‌های کلان به میزان ۹۰ هزار میلیارد گرفتند را به آقای رئیسی می‌دهم و ایشان برود و اگر تشخیص داد خودش این اسامی را اعلام بکند

منبع: فرارو

کلیدواژه: عبدالناصر همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد