Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی دلیگانی شنبه شب در یک همایش انتخاباتی در اردستان افزود: مردم باید رییس‌جمهوری انتخاب کنند که به قانون پایبند و مدافع حقوق قشر مستضعف جامعه باشد.

وی با بیان اینکه‌ در دوران گام دوم‌ انقلاب قرار داریم، خاطرنشان کرد: امروز فرصت مناسبی است تا با انتخاب فرد اصلح، نامزدی را برای رییس جمهوری انتخاب کنیم که مشکلات کشور را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، از نظر جمهوریت و دمکراسی همه مسوولان بی واسطه و با واسطه منتخب مردم هستند و از نظر دینی هم باید زیر ساخت کشور برپایه اسلام باشد.

عضوهیات رییسه مجلس شورای اسلامی به ویژگی‌های رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود به این موضوع به خوبی اشاره کردند و باید دانست رییس جمهوری مسوول اجرای قانون اساسی است و طبق قانون اساسی نفر دوم کشور محسوب می‌شود و از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی با ببان اینکه‌ انتخابات یک روز برگزار می شود ولی نتیجه آن سال‌ها باقی می‌ماند، افزود: مردم یک روز کشت می‌کنند ولی میوه آن را چهار سال برداشت خواهند کرد و اگر محصول درست کشت شود سال‌ها از آن برداشت می‌شود، از این رو اگر مردم پرشور و فعال باشند و انتخاب خوب انجام دهند آثار مثبت آن سال ها برای کشور باقی می‌ماند و اگر درست انتخاب نکنند موضوع برعکس خواهد شد.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه برخی‌ها از تحریم انتخابات سخن می‌گویند، گفت: شرکت نکردن در انتخابات اوضاع را درست نمی‌کند و از سویی، هدف دولت بعدی سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی و اجرای عدالت در جامعه است.

وی با بیان اینکه کشورمان رییس جمهوری با جرات می‌خواهد تا اوضاع را ساماندهی کند، افزود: انتخابات یک حق است که هر ایرانی می تواند از آن استفاده کند، البته یک تکلیف هم هست و ما در مقابل شهدا مسوولیت داریم و باید برای قدردان از آنان و حفظ نظام در انتخابات حضور فعال داشته باشیم.

نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر درصد حضور مردم در انتخابات بالاتر باشد، اقتدار، امنیت و عزت کشور افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: درست است ما در داخل گرفتار هستیم، اما در خارج کشور اهداف انقلاب به خوبی محقق می شود و همین نفود انقلاب، آمریکا را مجبور کرد نیروهای خود را از منطقه خارج کند و
در فلسطین و یمن جریان انقلاب در حال پیروزی است.

نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: لیبرالیسمی کردن اقتصاد به نام اسلام ظلم به اقتصاد کشور بوده که اجرا شده است.

حاجی‌ دلیگانی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: قرار است این انتخابات همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و با انتخاب اعضای شوراها تمامی امکانات عمومی در اختیار این افراد قرار داده می شود، از این رو منتخبان باید امانت‌داری کنند.

وی تصریح کرد: اعضای شوراها در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها وظیفه دارند درآمدها را در مسیر صحیح و عمران حوزه مسوولیت خود هزینه کنند، از سویی آنان شهردار و دهیار را تعیین می کنند، از این رو مردم باید افرادی امانتدار و با برنامه را انتخاب کنند.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال‌شرقی اصفهان قرار دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ حسینعلی حاجی دلیگانی اردستان نماینده مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حسینعلی حاجی دلیگانی اردستان انتخابات ۱۴۰۰ حسینعلی حاجی دلیگانی اردستان نماینده مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲ حوزه برای انتخاب ۴۵ نماینده در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش مشرق،احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد