Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@08:55:26 GMT

کشف چندین قبضه اسلحه در سلسله

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۶۱۰

کشف چندین قبضه اسلحه در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله از کشف چندین قبضه اسلحه در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی سلسله از اجرای طرح عملیات مشترک با تشدید اقدامات پلیس و دستگیری ۱۶۸ متهم و کشف ۶ قبضه سلاح غیر مجاز در طول هفته گذشته در این شهرستان خبر داد

سرهنگ عیسایی اضهار داشت: تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس با هدف پیشگیری از جرائم و افزایش امنیت و آرامش عمومی از جمله اولویت است که با جدیت در برنامه ریزی‌ها مورد تاکید قرار گرفته است

وی دستگیری ۸ خرده فروش دستگیری ۱۵ سارق و کشف ۲۲ فقره سرقت، توقیف ۱۱۶ خودرو و موتور سیکلت دارای دستور قضایی، پلمپ ۲۸ واحد صنفی متخلف و دستگیری ۱۶۸ نفر متهم را از دیگر اقدامات برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار

فرمانده پلیس راه‌آهن فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حشمت اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه‌ای در کیف جاساز شده بود کشف و ضبط کردند. 

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

 ملکی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه‌ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده‌اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان