Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید علی سبزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد افراد واجد شرایط رای ۱۹ هزار و ۲۳۵ نفر مرد و ۱۹ هزار و ۳۲۳ نفر را زنان تشکیل می دهند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  هم‌زمان با سراسر کشور ، در این شهرستان اندیشیده شده و  ۹۵ شعبه رای‌ تدارک شده که از این تعداد ۸۹ صندوق ثابت و ۶ صندوق سیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایوان یادآور شد: ۲ نوع هیات اجرایی ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در ایوان با ۱۷ معتمد و هفت عضو اداری فعال هستند.

سبزی تاکید کرد: در هیات اجرایی ریاست جمهوری ۹ معتمد و چهار عضو اداری و در هیات اجرایی شورای شهر و روستا ایوان هشت معتمد و سه عضو اداری فعال هستند همچنین بخش های مرکزی و زرنه برای فراهم آوردن زمینه برگزاری انتخابات شورای های اسلامی روستاها هیات های اجرایی جداگانه دارند.

وی اضافه کرد: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی رعایت قانون و اصل بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ کوششی برای صیانت از آرای مردم دریغ ندارند.

فرماندار ایوان افزود: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند و برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی می‌افزاید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ایلام ایوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ایلام ایوان انتخابات ۱۴۰۰ ایلام ایوان شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!