Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گیلان گفت: دولتی که روی کار می‌آید باید شجاعت مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی و جرأت اقدام را داشته باشد که آیت‌الله رئیسی نشان داد جرأت اقدام را دارد. - اخبار استانها -

نظرعلی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: خوشبختانه حرکت خوب مردمی در سطح استان گیلان و در شهرها و روستاها آغاز شده که حاکی از درک و درایت مردم گیلان نسبت به حضور در صحنه انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه تمامی گروه‌ها و نخبگان فعال شدند و با حساسیت مشارکت حداکثری مردم را دنبال می‌کنند گفت: اگر اقبال مردم به انتخابات پیش‌رو نسبت به انتخابات گذشته کمتر نباشد بیشتر نیز است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گیلان با بیان اینکه گروه‌های مختلف با درایت ورود پیدا کرده و فضای انتخابات را گرم می‌کنند و این امر در روزهای آینده بیشتر نیز می‌شود گفت:  اکنون در مقطع حساسی قرار داریم و انقلاب وارد پله دوم شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رضایی در گیلان: رضایی معتقد به اقتصاد فدرالی استرئیس ستاد انتخاباتی ‌جلیلی در گیلان: جلیلی مذاکرات را با حفظ منافع کشور ‌ادامه می‌دهد / جلیلی ‌مشکلات کشور ‌را می‌شناسدرئیس ستاد انتخاباتی ‌زاکانی در گیلان: «زاکانی» برای مشکلات شهرستان‌ها ‌راهکار دارد‌

مسئول ستاد ائتلاف آیت‌الله رئیسی در استان گیلان عنوان داشت: دولتی که روی کار می‌آید نخستین دولت پله دوم انقلاب است و این بسیار حائز اهمیت است و مردم می‌دانند که این دولت ریل‌گذار پله دوم انقلاب خواهد بود.

وی تصریح کرد: این امر بسیار حائز اهمیت است که چه کسی سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد که بتواند در راستای آرمان‌های انقلاب برنامه‌ریزی کند از طرفی به دلیل گذار از نسل اول به نسل دوم حساسیت بیشتری ایجاد شده بیشتر نیز است.

مسئول ستاد نخبگان آیت‌الله رئیسی در گیلان ابراز داشت: این دولت باید بتواند دولت جوان انقلابی را شکل دهد تا با کمک نسل اولی‌ها پایه‌گذاری بسیار دقیق، محکم و با صلابت در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب تشکیل دهد.

علیزاده خاطرنشان کرد: همچنین  با توجه به مشکلات زیادی که اکنون مردم در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها با آن مواجه هستند این ضرورت ایجاب شده تا آحاد مردم با شور و بصیرت بالا در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی از شخصیت‌های برجسته کشور و دارای عملکرد بسیار ارزشمند در مسئولیت‌های گذشته در قوه قضاییه و سایر حوزه‌ها است گفت: کاندیدای ریاست جمهوری همگی مورد تأیید شورای نگهبان و مورد احترام مردم هستند اما آقای رئیسی برجستگی‌هایی دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گیلان  با تأکید بر اینکه یکی از این برجستگی آقای رئیسی نگاه تحولی به جامعه و دستگاه‌های اجرایی است افزود: فردی که روی کار می‌آید باید شجاعت مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی و جرأت اقدام را داشته باشد که آقای رئیسی نشان داد که این جرأت اقدام را دارد.

مسئول ستاد نخبگان آیت‌الله رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه دولتی که روی کار می‌آید باید با دشمنان انقلاب اسلامی با صلابت برخورد کند و این امر در سابقه آقای رئیسی مشهود است گفت: رئیس جمهور باید در کنار مردم بوده و نسبت به دردهای امروز مردم در همه حوزه‌ها برنامه داشته باشد.

علیزاده با بیان اینکه آقای رئیسی در همه حوزه‌ها برنامه مدونی دارد عنوان کرد: آقای رئیسی از محبوبیتی نیز برخوردار است که مردم در سراسر کشور اقبال فوق‌العاده‌ای را به او نشان می‌دهند و نمونه این استقبال گرم مردم از آقای رئیسی در خوزستان بود.

وی گفت: با وجود تخریبی که علیه آقای رئیسی در داخل و خارج کشور مشهود است شاهد خیزش عمومی به سمت او در سطح کشور هستیم؛ امیدواریم حضور گسترده مردم و انتخابات با اکثریت قاطع آراء پشتوانه آقای رئیسی در عرصه عمل و حل مشکلات امروز کشور باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: زمانی که آقای رئیسی تولیت آستان قدس را برعهده داشت بنده در خدمت او بودم؛ آقای رئیسی باز تعریفی از واژگانی که در آستان قدس رضوی وجود داشت انجام دادند.

علیزاده افزود: تا پیش از این خدمت چیزی بود که در داخل حرم به زوار ارائه می‌شد و خادم کسی بود که در درون حرم لباس خدمت به تن می‌کرد؛ آقای رئیسی اعلام کرد که هر کسی در هر کجای عالم به نیت امام رضا(ع) به فرد یا جامعه‌ای خدمت کند، آن عمل خدمت محسوب شده و آن فرد نیز خادم امام رضا(ع) است.

مسئول ستاد ائتلاف آیت‌الله رئیسی در استان گیلان ابراز داشت: سپس آقای رئیسی اعلام کرد که باید در طول یک سال یک میلیون خادم از سراسر کشور برای امام رضا(ع) جذب شود تا به‌عنوان خادم امام رضا(ع) در کل کشور به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

وی با بیان اینکه این بدین معنی است که مردم در منظر آقای رئیسی نقش کلیدی و اساسی دارند افزود: در روزهای کرونایی که همه سعی می‌کردند در اجتماع ظاهر نشوند آقای رئیسی با قدرت تمام و روی باز در مناطق مختلف حضور پیدا کرد و به دنبال حل مشکلات مردم بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه آقای رئیسی در این مدت خیلی از کارخانجات که سال‌ها تعطیل شده بود را رفع پلمب کرد و کارگران را روی کار آورد گفت: امیدواریم با پذیرش مسئولیت اجرایی از سوی آقای رئیسی شاهد حل مشکلات کنونی باشیم.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی در گیلان دستگاه های اجرایی روی کار می آید انقلاب اسلامی جرأت اقدام آقای رئیسی آقای رئیسی استان گیلان مسئول ستاد امام رضا ع حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: اینکه کسانی خود را دانا به دستورات خدا دانسته و از این منظر بخواهند به مردم امر و نهی کنند، جوابگوی نسل جدید نیست. این استدلال‌های درون دینی شاید برای گروه‌های حوزوی مناسب باشد.

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی با عنوان «مناظره در مورد حجاب» در روزنامه اعتماد نوشت:

سایت «مدرسه آزاد» گفت‌وگوی به نسبت مفصلی (اینجا ببینید) را میان دکتر محسن برهانی و دبیر سابق «ستاد امر به معروف و نهی از منکر» انجام داده که با دیدن آن متوجه می‌شویم، چگونه سرنوشت یک جامعه و مردم به ذهنیت‌های ساده‌انگارانه گره خورده است. ذهنیت‌هایی که نه آشنایی کافی با فقه و کلام دارد و نه بهره‌ای از حقوق و جامعه‌شناسی برده است و نه حتی چارچوب عملی قابل اجرا و موثری دارد.

اینکه در پس ذهن حکومت در موضوع حجاب چه می‌گذرد، روشن نیست. حداقل برای بنده روشن نیست، چون خیلی کلی و کلان فقط به ضرورت فقهی و قانونی آن اشاره می‌شود. ولی اگر سخنان رییس ستاد مزبور را موضع رسمی تلقی کنیم در این صورت، آقای دکتر برهانی به دلیل آشنایی و تسلط بر هر دو حوزه فقه و حقوق به خوبی نشان می‌دهد که ادعاهای طرف مقابل به کلی نادرست است. ضمنا توجه کنیم که طرف مقابل رییس ستاد مهم‌ترین نهاد رسمی برای ترویج حجاب و مقابله با بی‌حجابی است، بنابراین باید قوی‌ترین فرد حکومت در توجیه و دفاع از حجاب باشد ولی تعجب از این رو بود که اصولا ایشان چگونه پذیرفته که در چنین گفت‌وگویی شرکت کند.

کافی است به حدود ۳۰۰۰ نظری که فقط طی دو روز در زیر فیلم این مناظره گذاشته شده است، نگاهی بیندازند تا ببینند آن‌گونه دفاع کردن از حجاب و خدا و حکومت اسلامی دقیقا تایید تحلیل آقای برهانی است که نه تنها موجب تقویت حجاب نمی‌شود، سهل است که منجر به بدبینی بیشتر مردم از ارزش‌های اسلامی و حکومتی نیز می‌شود. در واقع باید توصیه کرد که همه دست‌اندرکاران حکومت این مناظره را ببینند. اگر واقعا کفه گفت‌وگو را به سود دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر دیدند خب این را رسما اعلام دارند تا همه متوجه شوند مبنا و منطق قانون‌نویسی و سیاستگذاری در ایران چیست و دیگر بحث را ادامه ندهند.

ولی اگر معتقدند که استدلال‌های مهم‌تری برای دفاع از سیاست‌های جاری در امر حجاب دارند آنها را در گفت‌وگویی دیگر اظهار کنند. خوبی گفت‌وگو در این است که شنونده یکسویه به قاضی نمی‌رود. نکته بسیار مهم‌تر در ذهنیت نادرستی است که این افراد از نقش مردم در جمهوری اسلامی دارند که گفت‌وگو را بلاموضوع می‌کنند و این خطرناک است. چنین رویکردی در آغاز انقلاب مطلقا جایگاهی نداشت و اصولا هم نمی‌توانست با مفهوم انقلاب سازگاری داشته باشد. ولی چگونه شده که ۴۵ سال بعد از انقلاب عده‌ای به خود جرات می‌دهند که خود را متولی حقانیت معرفی کرده و برتر از اراده مردم تعریف کنند؟ جالب‌تر اینکه طرفداران این رویکرد حتی قادر به ارایه یک اندیشه منسجم از آنچه می‌خواهند انجام دهند، نیستند. نه درکی از تفاوت حق و تکلیف و نه تحلیلی از فلسفه حقوق و جامعه‌شناسی کیفری دارند. استدلال‌های رایج‌شان در حد روزنامه‌نگاری دیواری مدارس است. به علاوه شیوه مواجهه با مردم و اقناع آنان باید بر اساس عقلانیت و ادبیات عمومی و سخنان دقیق و مبتنی بر آمار و منطق علمی باشد.

اینکه کسانی خود را دانا به دستورات خدا دانسته و از این منظر بخواهند به مردم امر و نهی کنند، جوابگوی نسل جدید نیست. این استدلال‌های درون دینی شاید برای گروه‌های حوزوی مناسب باشد. برای مقابله با بی‌حجابی همه اصول و قواعد شرعی، حقوقی، سیاسی و نیز اجرایی و انتظامی را دچار اختلال جدی می‌کنند تا این پدیده رخ ندهد در حالی که اندکی تامل نشان می‌دهد که احتمال چندانی برای تحقق این هدف، نه تنها وجود ندارد، بلکه بسیار پرهزینه خواهد بود.

عجیب‌تر اینکه قرار دادن پلیس و دستگاه قضایی جلوی مردم و به میدان آوردن تمام توان حکومت برای مقابله با امری اجتماعی که ماهیت آن مجرمانه نباشد، قابل فهم و دفاع نیست و همه این نیروها را مستهلک و اتفاقا مردم و زنان را بیشتر عصبانی و منزجر می‌کند. ادامه رسیدگی به طرح حجاب با گفت‌وگوهای غیرشفاف گویای واقعیت است. چرا شورای نگهبان چنین وضعیتی را می‌پذیرد و مذاکرات با تعدادی از دست‌اندرکاران طرح درباره جزییات این قانون را شفاف نمی‌کند؟ چرا باید موضوعی را جرم‌انگاری کرد در حالی که مردم نه تنها از آن حمایت نمی‌کنند، بلکه از زنان و دخترانی که مورد هجوم واقع می‌شوند، حمایت می‌کنند؟

مردم باید از اجرای قانون توسط نیروی انتظامی یا هر نهاد دیگر استقبال کنند ولی این چه قانونی است که امام جمعه قم می‌گوید: از نیروی انتظامی و همه کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند، تشکر می‌کنیم یا فرمانده انتظامی بگوید: «هیچ اراده‌ای، تهمتی، افترایی، هیچ سرزنشی و شماتتی ما را از این راه پر فیضی که حضرت حق در برابرمان قرار داده به عقب نخواهد راند.» مگر قرار است در مواجهه با جرم کسی را سرزنش کنند؟ پس آنچه که با آن مقابله می‌شود حداقل از نظر مردم جرم نیست.

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود