Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@04:25:36 GMT

یورو ۲۰۲۰| اعلام ترکیب تیم‌های ملی انگلیس و کرواسی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۸۲۶

یورو ۲۰۲۰| اعلام ترکیب تیم‌های ملی انگلیس و کرواسی

ترکیب تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی برای مصاف با یکدیگر در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین دیدار از روز سوم شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا؛ از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم‌های انگلیس و کرواسی از گروه C و در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرث ساوت‌گیت سرمربی سه‌شیر و زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی در آستانه آغاز این بازی ترکیب مدنظر خود برای این بازی را به شرح زیر اعلام کردند:

انگلیس: جردن پیکفورد، کایل واکر، دکلان رایس، جان استونز، هری کین، رحیم استرلینگ، کیران تریپیر، کالوین فیلیپس، تایررون مینگز، میسون ماونت و فیل فودن

کرواسی: دومینیک لیواکوویچ، شیمه ورسالیکو، دوماگوی ویدا، دوژ کالتا کار، یوشکو گواردیول، مارسلو بروزوویچ، لوکا مودریچ، متئو کواچیچ، آنته ربیچ، آندری کراماریچ و ایوان پریشیچ

داوری این دیدار به دانیله اورساتو از ایتالیا سپرده شده است.

یورو 2020| داور اسلوونیایی دیدار اسپانیا - سوئد را سوت می‌زند

در همین گروه از ساعت 23:30 امشب نیز هلند در ورزشگاه آمستردام آره‌نا با اوکراین دیدار می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرت ساوتگیت تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی انگلیس یورو 2020 گرت ساوتگیت تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی انگلیس یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد؛ بر این اساس شهروندان یزدی می توانند برای رفع قطعی تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی مخابرات یزد جهت راهنمایی تماس بگیرند و مشتریان اینترنت مخابرات منطقه یزد می توانند از طریق سامانه جامع ۲۰۲۰ از خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در زمینه های فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویس های مخابرات بهره مند شوند.

به منظور سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش و همچنین افزایش پاسخگویی و ارائه سرویس بهتر به مشتریان، سامانه ۲۰۲۰ به صورت متمرکز و در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان تلفن ثابت است.

متقاضیان می توانند از طریق این سامانه در خواست خرید سرویس های مورد نظر خود را به کارشناسان اعلام و پشتیبانی لازم را از این مرکز دریافت کنند. ثبت خرابی سرویس هایی مانند اینترنت پرسرعت ADSL، اینترنت پرسرعت VDSL، تانوما و تلویزیون اینترنتی (IPTV) به صورت مکانیزه و یا پس از اتصال به اپراتور از دیگر خدمات سامانه ۲۰۲۰ است.

گفتنی است؛ سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ به‌صورت روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و تمام کارکنان و مدیران در مجموعه گسترده مخابرات ایران با تلاش و اجرای راه‌کارهایی به همراه آموزش و نظارت مؤثرتر بر پرسنل، به دنبال پاسخگویی با کمترین نقص و در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

کد خبر 6093199

دیگر خبرها

  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد