Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدرضا علمدار یزدی روز یکشنبه در نشست مسوولیت‌های اجتماعی مدیران صنایع استان که با حضور حمیدرضا ملکی مشاور وزیر صمت برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های منطقه افزود: یزد بعد از کرمان دومین استان معدنی ، چهارمین منطقه صنعتی و هشتمین استان مبدا صادرکننده محصولات غیرنفتی کشور به خارج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یزد به واسطه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوبی که دارد، بهشت سرمایه گذاری ایران است ،اظهار کرد: سرمایه گذاران در این استان در کنار بهره‌مندی از مزیت‌های سرمایه گذاری ، در منفعت رسانی به مردم و اجرا و احیای مسوولیت‌های اجتماعی نیز از پیشتازان کشور در این عرصه ها هستند.
علمدار یزدی ادامه داد: گرچه با شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون ضربه های سنگینی بر پیکره جامعه وارد شد  اما جلوه‌هایی ویژه در این ایام از سوی صنعتگران و معدنکاران و خیران یزدی به نمایش گذاشته شد.
رییس سازمان صمت استان یزد با بیان اینکه یزدی‌ها همواره افرادی خیر و نوع‌دوست بودند، افزود: در شرایط کرونایی، روحیه همدلی و انسان دوستی مردم به ویژه صنعتگران و معدنکاران استان بیش از پیش به نمایش گذاشته شد.
علمدار یزدی با بیان اینکه صنعتگران یزد به دنبال ایفای مسوولیت های اجتماعی خود هستند، تصریح کرد: اقدام بزرگی نیز در راستای مسوولیت های اجتماعی صنایع و معادن و اصناف یزد انجام شد که بسیاری از آنها پنهان است.

همچنین مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت ( صمت) امروز در یزد گفت: تفاهمنامه احیای مسوولیت های اجتماعی صنایع و واحدهای معدنی در ۱۴ استان منعقد شد و در بقیه( ۱۶) استان ها نیز در حال اجرا یا در دست مطالعه است.

حمیدرضا ملکی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان یزد با اشاره به الگوی اجرا شده از سوی یونس محمد در بنگلادش که توسعه روستایی را به دنبال داشت، اظهارکرد: طرح احیای مسوولیت های اجتماعی به شکل جدیدتری با نظارت نمایندگان ولی فقیه در استان ها اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح توسعه اقتصادی در روستاها و ایجاد اشتغال برای جوانان بدون دخالت دولت را رقم می زند ، افزود: هم اکنون خراسان رضوی به عنوان الگوی طرح معرفی شد که تاکنون در آن استان برای ۲ هزار و ۷۰۰ روستا سند توسعه تهیه شده است.

مشاور وزیر صمت با بیان اینکه این طرح در یزد در حال انتخاب معین است، خاطرنشان کرد: با تاکید و نگاه ویژه ای که شخص وزیر در این زمینه به استان دارد، امیدواریم یزد به الگوی بین المللی در زمینه توسعه روستایی و احیای مسوولیت های اجتماعی تبدیل شود. 

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت یزد مسوولیت اجتماعی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت یزد ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت یزد مسوولیت اجتماعی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد

بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط "ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲" تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد