Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@01:00:28 GMT

همایش «دختران فیروزه نشان» در آران و بیدگل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۳۸۲

همایش «دختران فیروزه نشان» در آران و بیدگل برگزار شد

همزمان با آغاز دهه کرامت و ایام ولادت باسعادت دخت موسی بن جعفر(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر، همایش و جشن بزرگ «دختران فیروزه نشان شهرستان آران و بیدگل» با حضور پرشور دختران جوان و نوجوان شهرستان برگزار شد.

امینه سادات محسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و ایام ولادت باسعادت دخت موسی بن جعفر(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر، همایش و جشن بزرگ «دختران فیروزه نشان شهرستان آران و بیدگل» با حضور پرشور دختران جوان و نوجوان شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی طلایه داران عفاف آران و بیدگل گفت: تفاوت ویژه مراسم امسال نسبت به ادوار گذشته حضور و تقدیر از دختران رای اولی که امسال به بلوغ سیاسی می رسند پررنگ تر بود.

 

محسن زاده تصریح کرد: در این برنامه که به همت موسسه بنیان محکم خانواده و با همکاری جامعه بسبج زنان. حوزه مقاومت بسبج کوثر و حضرت زهرا(س) و کانون طلایه داران عفاف شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، دکتر سعید عزیزی پژوهشگر و روان شناس حوزه جوانان و کارشناس تربیتی صدا و سیما به ایراد سخنرانی پرداخت.

مدیر عامل بنیان محکم خانواده شهرستان آران و بیدگل افزود: تعبیه جایگاه نمادین صندوق اخذرای و نقشه ایران منقش به شعار «من به ایران رای می دهم» اهدای هدایا، اجرای سرود دسته جمعی سلام به آینده ویژه دختران رای اولی در این برنامه دیده شده بود.

 

محسن زاده افزود: تقدیر از مدال آوران علمی، فرهنگی، هنری وورزشی، قرعه کشی اسامی حضرت معصومه(س)، مولودیه خوانی، اجرای گروه سرود و قرآن و تقدیر از همسران و دختران خانواده شهدای مدافع حرم و مدافع وطن از دیگر برنامه های این مراسم بود.


مدیر کانون فرهنگی تبلیغی طلایه داران عفاف آران و بیدگل در خصوص هدف تاسیس بنیان خانواده و فعالیت دختران فیروزه نشان گفت: نظر به اهمیت جایگاه خانواده به عنوان بنیادی ترین نهاد در جامعه انسانی که وظیفه تربیت و سازندگی افراد و انسان ها را برعهده دارد و اگر افراد خانواده نتوانند جامعه را تحکیم بخشند و افرادی با ایمان در آن پرورش دهندنمی توانند جامعه ای ایده آل برای نسل آینده بسازند،  موسسه بنیان خانواده بعد از چهار سال تحقیقات میدانی و دانشگاهی به همت نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با دو هدف همسوسازی و هماهنگی فعالیت های حوزه زنان و خانواده  با رویکرد شناسایی مسائل و مشکلات کلیدی حوزه زنان وخانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش مبانی تحکیم خانواده از سال ۹۹ تشکیل شده است.

 

محسن زاده گفت: گروه دختران فیروزه نشان متشکل از دختران نوجوان و جوان  به منظور زمینه سازی جهت توان افزایی، کشف، و شکوفایی استعدادهای دختران جامعه، تلاش جهت ارتقای هویت و تعلق شهری، توسعه و مشارکت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی همه جانبه دختران، بسترسازی در راستای ارتقای کارایی و اثربخشی دختران در خانواده و سبک زندگی، افزایش حمایت های مادی و معنوی از دختران. پیشتازان عرصه علم و فناوری و کارآفرینی، ایجاد محیطی جذاب وشاداب برای دختران و افزایش روحیه و نشاط نوجوانی و جوانی ایجاد شده است.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها جشن تکلیف سیاسی شهرستان آران و بیدگل محسن زاده آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل محسن زاده برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح دوشنبه در این آئین ضمن تشکر از همه اقشار مختلف جامعه و خیرینی که در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حضور داشتند اظهار کرد: وقتی فردی به دلیل محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد از طرفی هم چون بعضی مواقع سرپرست خانوار زندانی است و درآمدی وجود ندارد این خانواده از نظر اقتصادی و معیشتی نیز دچار تنش می‌شود.

محمد اسدی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان دارالمومنین دیلم در همه عرصه‌ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده و هستند، بیان داشت: مشارکت خیرین و شهروندان شریف دیلمی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه بعضاً موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم کار برای رضای خدا را بسیار شیرین دانست و کمک و یاری به برادر دینی و مؤمن خود را از کارهای بسیار پسندیده دانست که همه امامان و معصومین به انجام آن سفارش کرده اند.

وی از همه عواملی که در برگزاری این جشن‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تلاش می‌نمایند قدردانی کرد.

جشن گلریزان آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد با حضور فرماندار، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و معاونین، مدیرکل زندان‌ها، رئیس ستاد دیه استان، مدیرکل ثبت اسناد، اعضای شورای تأمین و شورای اداری و اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار شهرستان دیلم در سالن مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد خبر 6091954

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری