Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:29:42 GMT

انتخاب فرد اصلح تیر نیرنگ دشمنان را به سنگ می نشاند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۴۷۰

انتخاب فرد اصلح تیر نیرنگ دشمنان را به سنگ می نشاند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری عصر یکشنبه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان از برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور با حضور حداکثری آحاد مردم در فضای امن و سالم انتخاباتی خبر داد و با اشاره به شرایط حساس انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ رصد تحرکات سو دشمنان انقلاب اسلامی را بسیار ضروری برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان ایجاد شبهه در اصول اساسی نظام، تأسیس دو قطبی‌های کاذب، تردیدافکنی برای شرکت درانتخابات و ایجاد اخلال در روند برگزاری اعم از قبل، حین و بعد از انتخابات را از اهم فعالیت‌های و اهداف دشمن دانست.

و خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی از دیرباز پشتیبان ولایت فقیه و نظام شکوهمند انقلاب اسلامی بوده و در شرایط فعلی با مشارکت پرشور خود در انتخابات و همچنین انتخاب فرد یا افراد اصلح؛ تیر کینه و نیرنگ دشمن را بر سنگ می‌نشانند.

عالی‌ترین مقام قضائی استان در بخش دیگری از سخنان خود اجرای صحیح مصوبات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی را مهم ارزیابی و تأکید کرد: اعضای ستاد بویژه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با بهره مندی از تمامی ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی خود باید شرایط و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و به دور از هرگونه تخلفی را فراهم کنند.

وی از منع قانونی برای برگزاری تجمعات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و افزود: برابر مصوبات مراجع ذیصلاح هرگونه تجمع برای انتخابات شوراها ممنوع و تجمعات و برنامه‌های انتخاباتی ریاست جمهوری نیز باید با دریافت مجوزهای قانونی و برابر ضوابط و قوانین بویژه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا باشد.

رئیس کل دادگستری استان برگزاری انتخابات در فضای امن و سالم را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کاندیدای محترم شورای اسلامی شهر و روستا با توجه به استقبال گسترده عموم مردم و شورانتخاباتی و هواداری؛ لازم است از هرگونه اظهارات و اقدامات تنش زا که امنیت فضای انتخاباتی را به مخاطره می‌اندازد؛ پرهیز کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی از رسیدگی به پرونده‌های قضائی انتخابات در شعبات ویژه خبر داد و افزود: پرونده‌های قضائی که در رابطه با روند برگزاری انتخابات و همچنین تبلیغات انتخاباتی تشکیل می‌شود در شعبات ویژه انتخابات و به صورت خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 5233930

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد صادق اکبری دادگستری مازندران انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر برگزار شد. عباسعلی محمدزاده رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان در خصوص نحوه گزینش این افراد گفت: اعضا پس از مرحله شهرستان وارد مرحله استانی شدند که پس از انتخاب به عنوان برگزیدگان شورای مرکزی معرفی شدند.

محمدزاده شعار کنگره را جوانان، مشارکت، مسئولیت پذیری بیان کرد و افزود: این برنامه بر اساس اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ارتقای مشارکت جوانان و مشارکت دادن آن‌ها در تصمیمات مربوط به فعالیت‌های این عزیزان اجرا شد تا با تصمیم‌گیری مناسب در خصوص فعالیت‌های جوانان بتوانیم از آنها به عنوان افرادی تصمیم ساز و مؤثر در امور مربوطه بهره مند شویم تا در آینده نیز جامعه‌ای مسئولیت پذیر و مؤثر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات در ششمین کنگره سراسری اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مدت ۳ روز در مجموعه فرهنگی ورزشی دشت بهشت محمد شهر (استان البرز) برگزار شد، طی آن دبیران شاخه جوانان، روستایی و خانه‌های هلال، دانشجویی پیشنهادات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان افزود: در هر شاخه ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل با آرای حاضران جهت تشکیل شورای مرکزی انتخاب شدند

بر اساس این گزارش؛ وریا فلاحی (کردستان)، آکو مرادی (کرمانشاه)، امجد خیاط (آذربایجان غربی)، پیام زمانی (همدان)، مهدی اکبری (فارس) اعضای اصلی شاخه جوانان و ابراهیم ممتاز (اصفهان) و سید مهدی حسنی (زنجان) به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در شاخه دانشجویی کامکار متین (تهران)، مهدی مجدی زاده (خراسان رضوی)، محمدرضا سبکتکین (اصفهان)، سمانه رواز (هرمزگان)، محمد هادی جعفری (زنجان) و هادی الهیاری (خراسان جنوبی) و سارا مدملیلی وند (خوزستان) به عنوان عضو اصلی معرفی شدند.

در شاخه روستایی و خانه‌های هلال نیز محمدرضا فروتن (اردبیل)، مهدی رضایی (همدان)، نگار زینی وند (لرستان)، یعقوب، جنجال (چهارمحال بختیاری)، فاطمه علمشاهی (قزوین) اعضای اصلی و فاطمه ابراهیمی زاده (یزد) وکاثوم حسانی (کهگیلویه و بویراحمد) به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6087689

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد