Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:19:29 GMT

۱۷ نقطه پرتصادف در محورهای شیروان آشکارسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۵۸۳

۱۷ نقطه پرتصادف در محورهای شیروان آشکارسازی شد

حمید جوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نقاط در بزرگراه آسیایی و محورهای روستایی اوغاز و گلیان از توابع بخش مرکزی و همچنین شهر لوجلی در بخش سرحد با نصب علائم راهنمایی و رانندگی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه اینک  ایمن سازی سه نقطه دیگر این شهرستان در حال انجام است گفت: این نقاط شامل بخشی از راه دسترسی در محور شیروان-فاروج، محور لوجلی که نقشه برداری آن انجام و درخواست تامین اعتبار شده و بخشی از محور شیروان-بجنورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان افزود: برای ایمن سازی سه نقطه مزبور پنج میلیارد ریال اعتبار دیگر لازم است که درخواست تامین اعتبار صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه ها، نواحی پل و تقاطع های حادثه خیز ، اجرای روشنایی و همچنین نصب تابلوهای اطلاعاتی جاده ها در کنار ارتقای علایم ایمنی الزامی در همه مسیرهای ارتباطی باید در دستور کار قرار گیرد.

 شهرستان شیروان علاوه بر داشتن مسیر ارتباطی اصلی و پر تردد بجنورد- شیروان و شیروان- فاروج، ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی هم دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.

از جمعیت ۱۵۷ هزار نفری ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در ۱۵۷روستای شیروان سکونت دارند.

برچسب‌ها تردد جاده ای تصادفات جاده ای شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تردد جاده ای تصادفات جاده ای شیروان تردد جاده ای تصادفات جاده ای شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها

استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تداوم تلاش‌ها در زمینه ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _در جلسه دیدار با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به تشریح موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه خراسان‌جنوبی به واسطه واقع شدن در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق، شاهد ترددهای بی‌شماری است، ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های استان در راستای حفظ امنیت جانی مسافران را ضروری خواند.

استاندار خراسان‌جنوبی ضمن تشکر از عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، تصریح کرد: توسعه این خدمات به حمایت‌های ویژه و تأمین تجهیزات نیاز دارد.

وی با ارائه درخواست تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات ایمنی محورهای مواصلاتی در خراسان‌جنوبی، درباره وضعیت روکش راه‌های سطح استان گزارشی ارائه کرد.

قناعت متذکر شد: اصلاح و بهسازی نقاط حادثه‌خیز از اقداماتی است که به‌طور ویژه در دستور کار استان قرار دارد و تسریع در روند اجرای این مهم، حمایت‌های سازمان راهداری را می‌طلبد.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی به واسطه نوع فعالیت و اقدامات مثبت، اداره برتر کشور است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای شرایط موجود با نظر مثبت هر کمکی که نیاز باشد، انجام می‌شود.

امانی درباره تأمین اعتبار و پیگیری موضوع شتاب دادن به روند اجرای رفع نقاط حادثه‌خیز استان نیز قول مساعد داد.

کد خبر 751050

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی