Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز یکشنبه در گردهمایی فعالان اقتصادی استان به‌منظور همدلی در مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ در محل سازمان صمت استان کرمان افزود: سپاه پاسداران ۱۰ برابر صهیونیست و وهابیت، دشمنی با فقر و محرومیت دارد و هر جا مردم نیاز دارند، سینه خود را سپر می کنیم زیرا مردم ما مهم و نجیب هستند و پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در مواضع سیاسی جناحی نداریم،  از بازار اصناف معدن و صنعت درس بگیرید سینه به سینه نگذارید مردم با صندوق‌های رای قهر کنند زیرا بدخواهان ما نمی‌خواهند که مردم به صحنه بیایند، آنان دوست‌ شما نیستند و دروغ می‌گویند.

وی ادامه داد: سپاه ثارالله استان کرمان ۶۲ هزار خانوار آسیب دیده را در ویروس کرونا شناسایی و قرارگاه تشکیل داد، ۵۴۰ هزار بسته معیشتی با دید تکریم خانوارها، توزیع کردیم حتی یک عکس منتشر نکردیم و منت نگذاشتیم زیرا حمایت از مردم وظیفه شرعی، انسانی و اخلاقی ما است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردم از جنس ما و مثل ما هستند و مردمی که زجر می کشند، نباید رها شوند که ناامید شوند که ناامیدی جنود شیطان است.

وی بیان داشت: ۶۴ روستا را آبرسانی کردیم و فردا یکهزار و ۲۰۰ کولر آبی به جنوب شرق استان می‌دهیم که این کمک‌ها را گذاشتیم بعد از انتخابات، که نگویند نگاهمان سیاسی است، نگاه ما حاج قاسم است که بهترین دیدگاه ‌و راه نجات و سربلندی ما است.

سردار معروفی تصریح کرد: سپاه ذره ای نگاه سیاسی نکرد زیرا حاج قاسم مال تمامی مردم کرمان، ملت ایران و جهان اسلام است و همه از این شهید سهم دارند.

وی ادامه داد: تلاش کنید که حضور معناداری در انتخابات ۱۴۰۰ رقم بزنید و در این خصوص انتخاب اصلح با تشخیص خود مردم رقم می‌خورد.

انتخابات قدرت برای کشور تولید می‌کند

وی اضافه کرد: امروز دشمن با تمام قوا و قدرت رسانه‌ای خود مقابل ما صف آرایی کرده و شرکت در انتخابات به معنی امنیت پایدار، تولید قدرت کشور برای برون رفت از وضع موجود است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز تمامی دشمنان و دوستان به ما نگاه می کنند که حاج قاسمی ها چه می‌کنند؟ آنان به حاج قاسم لبیک گفتند و مردم ما که هوشمندند و نباید از شرکت حداکثری در انتخابات غفلت کنند.

وی عنوان کرد: نخستین موضوع امروز کشور مشارکت حداکثری است که از نظر شرعی، منطقی و عقلی الزام و نیاز ما است، ما نباید با صندوق‌های رای قهر کنیم و نگذاریم مردم نیز با آن قهر کنند.

وی افزود: مردم به آینده، عزت و سربلندی خودشان رای دهند، مشکلات معیشتی و اقتصادی را قبول داریم و شرمنده مردم ایران هستیم.

سردار معروفی یادآور شد: ۷۴۷ روستای استان کرمان آب ندارد، مشکلات بهداشتی، وضعیت کشاورزی و صیفی جات و مجرد ماندن عده ای از جوانان، سفره ها کوچک شده زیرا نگاه‌ها سیاسی است، وقتی آن جناح موفق شد، این طرف را رها کرد و برعکس، اما در این بین مردم، امام و انقلاب چه می‌شوند؟

وی تاکید کرد: امام جامعه که رقیب کسی نیست، دولت جهادی هر رقیبی که دارد به فرموده امام خمینی یک حاکم الهی است، در جریان بنزین مقام معظم رهبری ما چه کرد؟ از دولت و شخص رییس جمهور دفاع کرد، خود را فدا کرد برای امنیت ایران و فرمود که وظیفه رهبری همین است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: تولید نیاز امروز جامعه ما است که دولت حزب الهی و دولت خدایی باید از آن حمایت کند.

وی گفت: امام خامنه ای به عنوان حجت خدا از همه جناح های کشور حمایت کردند و به همین ترتیب ایستاده‌اند، اقا خورشید انقلاب است جناح و حزب نیست و متعلق به همه امت ایران است و این نگاه‌های اعتقادی ملت ما نباید ‌سیاسی شود.

مردم کرمان به‌خاطر آرمان‌های حاج قاسم در انتخابات شرکت کنند

وی عنوان کرد: همه مردم به حاج قاسم عشق می‌ورزند زیرا حاج قاسم عاشق شما، دین، انقلاب، ملت و ولی حجت الهی شما بود، این شهید والامقام یک الگوی تمام عیار و نماد جهان اسلام و عصاره ملت ما است.

وی با بیان اینکه وصیت نامه سپهبد شهید جاج قاسم سلیمانی ۲ محور راهبردی و منطقه ای برای مردم کرمان دارد گفت: این شهید در حوزه راهبردی می فرماید انقلاب الهی حرم است که اگر این حرم حفظ شد دیگر حرم ها باقی می ماند و اگر نشد، دیگر حرم ها نیز نمی ماند.

سردار معروفی ابراز داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۶ بار قسم یاد کرد که راه نجات در تبعیت قلبی از این حکیم الهی است.

وی با اشاره به وصیت حاج قاسم برای مردم کرمان افزود: این شهید می توانست در حرم سیدالشهدا(ع)،‌ علی‌بن‌موسی رضا و امام علی(ع) به‌خاک سپرده شود اما کرمان را انتخاب کرد و اکنون این استان از ۵۳ کشور زائر می‌پذیرد و این امر معیارهای حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و گردشگری استان را متحول می‌کند.

وی ادامه داد: روزانه بیش از سه هزار نفر دانش آموز در قالب راهیان نور به کرمان می‌آیند که برای اقتصاد استان مفید است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: این شهید به مردم کرمان می گوید که شما را از پدرومادرم، فرزندانم، برادران و خواهرانم بیشتر دوست دارم زیرا هشت سال به من اعتماد کردید و با بچه های شما از دین خدا دفاع کردم و وصیت کرد به مردم کرمان که تا آخر باولایت باقی بمانید.

وی گفت: حاج قاسم به‌خاطر ولی و حجت خدا اربا اربا شد، پای آرمان‌های او بمانید، همه ملت ایران باید در صحنه انتخابات حضور یابند و در این خصوص مردم کرمان به‌عنوان زادگاه این شهید نمی توانند خود را با سایر استان ها قیاس کنند.

سردار معروفی ادامه داد: تمامی کشور به عشق حاج قاسم، پای انقلابشان می‌ایستند و همه دنیا امروز به عنوان الگو نگاهشان به کرمان است لذا باید مکتب حاج قاسم را ثابت کنیم، همانطور که حاج قاسم پای انقلاب و دینش ایستاد، ما پای او می ایستیم.

وی با بیان اینکه خوب انتخاب کنیم تا خوب پیش رویم که نیاز امروز جامعه ما است، افزود: جمعیت بسیاری در بنگاه‌های اقتصادی، اصناف و بازاریان استان کرمان وجود دارد که باید ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، مردم را به آینده کشور امیدوار کنند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸خردادماه جاری برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری مشارکت انتخاباتی امام خمینی قاسم سلیمانی ایران پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ کرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری مشارکت انتخاباتی امام خمینی قاسم سلیمانی ایران فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان انتخابات ۱۴۰۰ سردار معروفی مردم کرمان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در نخستین نشست ستاد انتخابات استان خراسان رضوی (دور دوم) اظهار کرد: هیأت اجرایی و نظارت آمادگی کامل را برای مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت دارند.

فرماندار مشهد در خصوص کسانی که می‌توانند در این مرحله رأی دهند، گفت: در دور دوم کسانی می‌توانند رأی دهند که در مرحله اول در حوزه مشهد رأی دادند و یا در دوره قبل در هیچ شعبه‌ای رأی ندادند و یا رأی اولی‌هایی که در این بازه زمانی به سن قانونی رسیده‌اند می‌توانند رأی دهند.

وی با بیان اینکه هر شعبه سیار در طول روز حداکثر می‌تواند ۱۴ الی ۱۵ محل را رأی بگیرد، افزود: مد نظر ما این است شعبه‌های سیار به مناطقی که جمعیت بیشتری دارد بروند.

داوری تاکید کرد: تمام تلاش هیأت اجرایی این است که بتوانند انتخابات سالم، باشکوه و با مشارکت بالا برگزار کنند و صبح جمعه از ساعت ۵ صبح در شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت و ساعت ۸ شروع به رأی گیری خواهند کرد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در مرحله اول ۱۸۱۰ شعبه اخذ رأی داشتیم افزود: در این مرحله شعبی که نزدیک یکدیگر بوده‌اند و مشارکت آنها پایین‌تر بوده است ادغام کردیم و تعداد شعب در این مرحله به ۱۰۲۰ شعبه در مشهد کاهش یافته است.

وی گفت: در مرحله قبل تخلفاتی اعلام نشده است و نسبت به کسانی که اعتراض داشتند و این اعتراضات با گفت‌وگو حل شده و منجر به تشکیل پرونده نشده است.

داوری بیان کرد: در مرحله اول حدود ۷ درصد افزایش مشارکت داشتیم و ۱۷ درصد افزایش تعرفه داشته‌ایم که نشان دهنده افزایش تعداد واجدین شرایطمان بوده است.

فرماندار مشهد گفت: در دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ حدود ۳۴ درصد مشارکت داشته‌ایم و این دوره ۴۰.۱۷ درصد، مشارکت داشته‌ایم.

وی در خصوص دلایل مشارکت بیشتر مردم بیان کرد: اول اینکه مردم بیشتر پای کار آمدند، همچنین در حوزه مشهد میزان رقابت بالا بود و ۴۸۹ نامزد انتخابات بودند، شعب اخذ رأی را ۲۰ درصد افزایش دادیم و تبلیغات خوبی برای جانشانی شعب اخذ رأی کرده بودیم.

داوری ادامه داد: بومی سازی شعبه اخذ رأی و مردمی سازی کردیم و این اعتماد مردم را بیشتر کرده بود.

فرماندار مشهد گفت: خیابان انتخاب را ایجاد کردیم و این طرح ما کشوری شد و از شهرداران کمک گرفتیم و همه اینها باعث شد که مشارکت مردم و اعتماد مردم بیشتر باشد.

کد خبر 6096993

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم