Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:07:11 GMT

نتانیاهو قول داد در اسرع وقت دولت تغییر را ساقط کند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۴۷۹

نتانیاهو قول داد در اسرع وقت دولت تغییر را ساقط کند

نخست‌وزیر در حال کناره‌گیری رژیم صهیونیستی که امروز، یکشنبه دوره حکومتش به پایان می‌رسد، مدعی شد: برای یک میلیون اسرائیلی فرستاده شدم و به خاطر آنها به ماموریت بزرگ که تضمین موجودیت و امنیت اسرائیل است، ادامه خواهم داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در جلسه رای اعتماد به دولت نفتالی بنت، رهبر حزب یمینا مدعی شد: دستاوردهای بسیار و بی‌سابقه‌ای نظیر مقابله با کرونا و حرکت به سمت اقتصاد باز را برای اسرائیل رقم زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ما با قدرت به مقابله با ایران در خصوص ممانعت از دستیابی‌اش به سلاح هسته‌ای پرداختیم و قاطعیت ما در مقابله با ایران دولت سابق آمریکا را واداشت که از برجام خارج شود.

نتانیاهو همچنین تاکید کرد: توافقنامه‌های ابراهیم ما را از معادله زمین مقابل صلح به سمت صلح مقابل صلح سوق داد و ما از هیچ وجب از خاک‌مان صرف نظر نکردیم و با چهار کشور عربی روابط‌مان را عادی کردیم و موفق شدیم آمریکا را به انتقال سفارتش به قدس و به رسمیت شناختن حاکمیت‌مان بر جولان متقاعد کنیم.

نخست‌وزیر در حال کناره‌گیری رژیم صهیونیستی همچنین در اظهاراتی واهی ادعا کرد: "عملیات‌ بسیار جسورانه در عمق خاک دشمن داشتیم، به تهران رسیدیم و کارهای فرای تصور انجام دادیم".

نتانیاهو همچنین با بیان تردید نسبت به شایستگی بنت در پست جدیدش قول داد، برای براندازی دولت تغییر در اسرع وقت ممکن در صورت رای اعتماد کنست به آن، تلاش کند.

نتانیاهو اظهار کرد: نخست‌وزیر قوی اسرائیل باید بداند چطور به رئیس‌جمهوری آمریکا "نه" بگوید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نتانياهو نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات اسرائیل در اسرائیل به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به تحرکات واشنگتن در زمینه آتش‌بس در نوار غزه، دلیل این اقدامات را تحولات داخلی آمریکا و هراسی دانست که انقلاب دانشجویان به جان دولتمردان واشنگتن انداخته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن