Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی از جان‌باختن یک فرمانده و ۳ عضو یک گروه تروریستی افراط‌گرا در فیلیپین خبر داد.

بر این اساس یک فرمانده و ۳ عضو از گروه «ابوسیاف» در عملیات امروز (یک‌شنبه) ارتش فیلیپین کشته شدند. این فرمانده پیش‌تر مسئول بریدن سر در برخی اقدامات تروریستی این گروه بود و یکی از این ۳ عضو نیز قصد حمله انتحاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته می‌شود فرمانده‌ای که در این عملیات کشته شد پیش‌تر برخی توریست‌های خارجی و چند ماهیگیر را گروگان گرفته بود که ارتش فیلیپین برخی از آن‌ها را آزاد کرده است.

این گروه سال گذشته کلیسیایی در «جولو» پایتخت سولو، را بمب‌گذاری کرد و در جریان آن ۲۳ نفر کشته و حدود ۱۰۰ نفر دیگر مجروح شدند.

گروه تروریستی ابوسیاف از سال ۱۹۹۱ (۱۳۷۰) در جزایر میان فیلیپین و مالزی اقداماتی تروریستی داشتند و خواستار تشکیل یک کشور مستقل در جزیره سولو هستند.

شهر جولو پایتخت این گروه تروریستی وهابی است که به «بمب‌گذاری، اقدامات خشونت‌آمیز و وابستگی به داعش» شهره هستند. همچنین آن‌ها به کرات به آدم‌ربایی و دزدی‌های دریایی دست زده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش فیلیپین گروه تروریستی آدم ربایی شبه نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد دو نظامی کشته شده، گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

امروز همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین اعلام کرد در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند