Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند بازیکن استقلال به خاطر لیست تیم ملی از مدافع کروات این تیم دلخور هستند

دلخوری چند بازیکن استقلال از هروویه میلیچ یک دلیل مشخص دارد.

به گزارش طرفداری، طی ماه هایی که اسکوچیچ هدایت تیم ملی را در اختیار دارد، چند عکس از او با هروویه ملییچ منتشر شده تا اینطور به نظر برسد این 2 هموطن رابطه نزدیکی با هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این بین شنیدیم میلیچ وقتی در تمرینات استقلال حاضر می شد به برخی بازیکنان می گفت اگر آنها یک کار مشخص را در  زمین انجام بدهند، ممکن است اسکوچیچ آنها را به تیم ملی دعوت کند چرا که به سبک بازی شان اعتقاد دارد.

با این حال وقتی لیست تیم ملی اعلام شد و فقط مهدی قائدی بین نفرات دعوت شده حضور داشت، بازیکنان استقلال از میلیچ دلخور شدند و به او گفتند آنها را سرکار گذاشته است.

میلیچ چند روزی است به ایران برگشته و تلاش می کند تا شروع لیگ خود را آماده حضور در میادین کند.

شاگردان فرهاد مجیدی 31 خرداد با پدیده دیدار می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد استقلال به هروویه میلیچ؛ تمدید قرارداد یک ساله

هروویه میلیچ: وفاداری‌ ام به استقلال و هواداران را بارها در عمل ثابت کردم

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هروویه میلیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

مهرداد رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص این صحنه گفت: حامدی فر را نمی‌شناسم. فقط به او بگویید مواظب خودش باشد. جای دیگری جوابش را می‌دهم.

جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که حامدی فر در پایان بازی مهرداد رضایی را به زمین زده است.

کد خبر 6098828

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!