Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوکوویچ تاریخ سازی کرد.

نواک جوکوویچ در فینال تنیس آزاد فرانسه موفق به شکست استفانوس سيتسيپاس شد.

به گزارش طرفداری، از ساعت 17:30 امروز در فینال تنیس رولاند گاروس 2021، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان به مصاف استفانوس سيتسيپاس رفت. ست اول نزدیک آغاز شد و این نمایش خوب دو تنیسور تا پایان ادامه یافت اما سيتسيپاسِ جوان در امتیاز تای بریک موفق شد ست اول را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست دوم کاملا متفاوت از قبل پیش رفت و تنیسور یونانی با نمایش قابل تحسین خود با نتیجه 6-2 موفق به شکست جوکوویچ شد. اما این پایان کار نبود، نوله که نمی خواست در این بازی مغلوب شود در ست سوم برگشت و مقتدرانه با نتیجه 6-3 برنده ست سوم شد. ست چهارم نیز به همین صورت پیش رفت و او توانست 6-2 برتری خود را به حریف جوانش نشان دهد. در ست پایانی بازی، شاهکار صربیناتور تکمیل شد و با نتیجه 6-4 او برنده ست پنجم شد و فاتح گرنداسلم فرانسه شد.

جوکوویچ با فتح رولاند گاروس 2021 موفق به کسب نوزدهمین گرند اسلم خود قرار گرفت و اکنون با رافائل نادال و راجر فدرر، دو تنیسور افسانه ای دیگر دنیا فقط 1 گرند اسلم فاصله دارد. از عملکرد خوب استفانوس سيتسيپاس اما نباید گذشت. این اولین حضور سيتسيپاس در فینال یک مسابقه گرند اسلم بود و البته که تنیسور 22 ساله فاصله چندانی با قهرمانی نداشت اما نمایش کم نظیر نواک جوکوویچ و آمادگی بالای او ورق را برگرداند و سیتسیپاس در کسب اولین گرند اسلم خود ناکام ماند. قطعا در آینده از این تنیسور جوان بیشتر خواهیم دید.

هرچه بود مسابقات رولاند گاروس 2021 هم پایان یافت اما این پایان می تواند شروعی برای رقابت جوکوویچ با فدرر و نادال باشد. بدون شک هدف اصلی و تمام تمرکز نوله از این پس به مسابقات ویمبلدون خواهد بود، جایی که می خواهد رکوردش را به جوکوویچ و فدرر برساند و سپس در مسابقات آمریکا، خود را به پرافتخارترین تنیسور تاریخ در گرند اسلم ها تبدیل کند. قطعا دنیای تنیس شگفتی های زیادی را در ماه های آینده برای عرضه خواهد داشت.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! فیفا بازی های ملی علی کریمی، علی دایی و جواد نکونام را کم کرد آذری جهرمی باز هم برای استقلال کری خواند؛ بازم یه برد تکراری! غیررسمی؛ جانلوییجی دوناروما به پاری سن ژرمن پیوست کریستین اریکسن به احتمال زیاد مجبور به بازنشستگی می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رولاند گاروس 2021 نواک جوکوویچ گرند اسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، همه می‌دانند که ژاوی در چه شرایط دشواری بارسا را در نوامبر 2021 از رونالد کومان تحویل گرفت و در نهایت توانست تیم را به لیگ قهرمانان برساند. 

او در فصل 22-2021 دستش از جام کوتاه ماند ولی برای بارسا مهم کسب سهمیه بود. فصل گذشته ژاوی بارسا را قهرمان لیگ و نیز سوپرجام کرد تا صحبت از ظهور نسل قهرمان جدید شود ولی در فصل جاری خبری از قهرمانی نبود و ژاوی برای دومین فصل در سه فصل اخیر نتوانست بارسا را به جام برساند.

او که 27 ژانویه بعد از شکست 3-5 خانگی از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل خواهد رفت، پس از دو شکست متوالی از پی اس جی و رئال از جدایی منصرف شد و به این ترتیب تلاش مدیران باشگاه برای منصرف کردن او نتیجه داد.

ژاوی در اولین بازی بعد از قطعی شدن ماندنش، امشب بارسا را برابر والنسیا در مونتجوئیک هدایت کرد و بسیاری منتظر واکنش هواداران هستند. کسانی که در بیشتر مواقع حامی بزرگ اسطوره بوده‌اند ولی بعد از یک فصل بدون جام باید دید واکنش‌ها چگونه خواهد بود. ژاوی امشب حمایت قاطع ورزشگاه را دریافت می‌کند؟

دیگر خبرها

  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • قهرمانی دختران تنیسور در غرب آسیا
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا