Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی  در دیدار فینال مسابقات تنیس رولان گاروس درحالی که ۲ بر صفر از استفانوس سیتسیپاس تنیسور جوان یونانی عقب افتاده بود، بازگشتی فوق العاده به بازی داشت و برای دومین بار قهرمان رقابت‌های رولان گاروس شد.

مرد شماره یک تنیس جهان که در مرحله نیمه‌نهایی به زحمت از سد رافائل نادال عبور کرد، امروز در ست‌های اول و دوم خسته نشان داد و با نتایج ۷ بر ۶ و ۶ بر ۲ مغلوب حریف یونانی خود شد؛ با این حال او در ادامه به بازی بازگشت و در ست‌های بعدی با نتایج ۶-۳، ۶-۲ و ۶-۴ پیروز شد تا بعد از نبردی که ۴ ساعت و ۱۱ دقیقه به طول انجامید، نوزدهمین قهرمانی مسابقات  گرند اسلم تنیس  را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکوویچ  حالا تنها یک گرند اسلم از فدرر و نادال کمتر دارد و این فرصت را دارد تا در ویمبلدون به ۲ رقیب دیرینه اش برسد.

اسطوره تنیس جهان که در ابتدای سال ۲۰۲۱ قهرمان اوپن استرالیا شد، با فتح اوپن فرانسه به اولین بازیکنی در دوران جدید تنیس و سومین در تاریخ تبدیل شد که در هر ۴ گرند اسلم حداقل ۲ بار قهرمان شده است. جوکوویچ و رافائل نادال ۱۰ گرند اسلم از ۱۱ گرند اسلم اخیر را از آن خود کرده اند.

بیشتر بخوانید

مسابقات تنیس رولان گاروس/ سیتسیپاس تاریخ‌ساز شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات تنیس رولان گاروس نواک جوکوویچ اخبار ورزشی رولان گاروس گرند اسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است