Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:00:43 GMT

اعزام ۳ تیم ارزیاب به محل وقوع زلزله ۳.۷ ریشتری کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۷۵۰

اعزام ۳ تیم ارزیاب به محل وقوع زلزله ۳.۷ ریشتری کرمانشاه

امیر ظهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع زلزله ۳.۷ ریشتری در بامداد امروز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ اظهار کرد: سه تیم ارزیاب هلال احمر به منطقه بین شهرستان کامیاران و بخش قلعه اعزام شده است.

وی افزود: با توجه به گزارشات واصله این زلزله تاکنون کوچک‌ترین خسارتی به منازل و مردم استان کرمانشاه وارد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مدیریت بحران این استان در حال آماده‌باش بوده تا در صورت رخداد زلزله احتمالی خدمات‌رسانی کنند.

ظهرابی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با هلال احمر، بخشداری نزدیک به محل وقوع زلزله و شبکه بهداشت و درمان انجام شده است.

کد خبر 5234152

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه زلزله مدیریت بحران کرمانشاه استانداری کرمانشاه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بخشداری انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در بارش‌های ۴۸ ساعت اخیر به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شد.

محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی بیان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، محمدی افزود: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه