Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:29:45 GMT

پرافتخارترین راننده جهان تا چند سالگی رقابت می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۰۷۹۰

پرافتخارترین راننده جهان تا چند سالگی رقابت می‌کند؟

لوئیس همیلتون راننده انگلیسی مرسدس گفت که او امیدوار است قبل از ۴۰ سالگی بازنشسته شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، لوئیس همیلتون می‌گوید او امیدوار است برنامه‌های دیگری را خارج از فرمول دنبال کند و قبل از 40 سالگی بازنشسته شود هر چند وی تاکید کرد که زندگی می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

در حالی که گزارش شده راننده 36 ساله مرسدس به نظر می‌رسد درباره آینده خود با امضای قرارداد چند ساله جدید تصمیم‌گیری کند اما این راننده انگلیسی  گفت که می‌خواهد قبل از این برنامه به اهداف دیگری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که قهرمانان جهان مانند فرناندو آلونسو و کیمی رایکونن قرارداد بستند تا چهلمین سالگرد تولد خود را در فرمول یک برگزار کنند، پاسخ همیلتون در این لحظه نسبت به این چشم‌انداز چندان خوب نبود.

پرافتخارترین راننده جهان در این باره گفت: صادقانه بگویم نمی‌خواهم تا 40 سالگی در فرمول یک باشم چرا که چیزهای زیادی برای انجام دادن دارم که در این صورت سخت است.

 

وی افزود: اما در زندگی تکامل آنقدر سریع است که می‌تواند شما را غافلگیر کند. به عنوان مثال من انتظار نداشتم به اندازه این فصل از آنچه می‌خواهم، لذت ببرم.

همیلتون در مورد دلیل هیجان خود در سال 2021 گفت: فکر نمی‌کنم این به خاطر مکس یا شخص دیگری باشد. دلیل این است که من هر روز چیزهای جدیدی در مورد خودم کشف می‌کنم. با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به خاطر کرونا، من وقت بیشتری برای اصلاح استعداد، جسم و ذهن خود داشته‌ام.

 

وی خاطرنشان کرد: من همیشه با خودم مبارزه می‌کنم. به این فکر می‌کنم که چطور خودم را شکست دهم یا اینکه سال گذشته چطور بودم و چگونه می‌توانم قهرمان ۷ دوره جهان را شکست دهم.

لوئیس همیلتون اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس همیلتون اتومبیل رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران در باغ موزه نگارستان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های «تا صد سالگی»، پس از همایش «آینه‌دار دوران» برای نکوداشت استاد باستانی پاریزی طراحی شده است؛ «آینه‌دار دوران» عنوان برنامه‌های بزرگداشت استاد باستانی پاریزی است که ۷ سال قبل همزمان با روز معلم فعالیت‌هایش آغاز شد.

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران، هفتم خرداد ماه در باغ موزه نگارستان با افتتاح یک سالن به نام این نویسنده و استاد تاریخ  همراه خواهد بود.

در این سالن آثار اهدایی هنرمندان با موضوع باستانی پاریزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این روز برنامه خلق ۱۰۰ تصویر با موضوع زندگی و آثار محمد ابراهیم باستانی پاریزی توسط ۱۰۰ تصویرگر آغاز می‌شود. قرار است در تولد این نویسنده تصاویر به نمایش گذشته شود.

قرار است از آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» در خرداد ماه ۱۴۰۳ تا صدمین سال تولد این ادیب در دی ماه ۱۴۰۴، سلسله برنامه‌هایی به نام و برای او برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم