Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سندی برای حرکت جدید در مسیر انقلاب است، افزود: انتخابات پیش رو باید زمینه تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری را در گام دوم انقلاب فراهم کند. خبرگزاری میزان - قرارگاه شهید سلیم قنبری سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری استان، فرماندهان سپاه و بسیج و مسئولان مراکز حقوقی و قضایی و سایر ادارات و نهاد‌های سطح استان و شهرستان‌ها در سالن اجتماعات شهید جعفری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در سخنانی با اشاره به مقوله قدرت نرم کشور اظهار داشت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری ملت ایران اگر می‌خواهد حیات داشته باشد باید قوی باشد و اسلام و قرآن کریم نیز به منطق قوی شدن تصریح دارد.

رئیس دادگستری استان کرمانشاه، توان بسیج را در ایجاد همبستگی ملی ستود و شهدا را از مولفه‌های مهم تولید قدرت ملی دانست که همیشه موجب همبستگی ملی بوده اند و مصداق بارز آن، شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سندی برای حرکت جدید در مسیر انقلاب است، افزود: انتخابات پیش رو باید زمینه تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری را در گام دوم انقلاب فراهم کند که یکی از راه‌های تحقق آن حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح براساس معیار‌های مقام معظم رهبری است.

توسلی زاده در پایان سخنان خود از همه مسئولین ادارات و نهاد‌های مختلف به ویژه مراکز حقوقی و قضایی سراسر استان، خواست تا برنامه‌های قرارگاه شهید سلیم قنبری را با جدیت پیگیری و اجرا کنند.     بیشتر بخوانید:        امید و اعتماد مردم سرمایه اجتماعی قوه قضاییه است انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه انتخابات گام دوم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه انتخابات گام دوم مقام معظم رهبری دادگستری استان استان کرمانشاه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی شیرازی پیش از ظهر دوشنبه در همایش حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: قزوین برگ برنده هایی دارد که در کمتر استانی وجود دارد و برخی از آنها در هیچ استانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اگر همه هستی خود را پای این شهدا بریزیم کم است، افزود: شهید لشگری شهید وارسته ای است که دوران بسیار سختی را گذراند و بیشترین دوران اسارت را طی کرد اما هرگز از هدف و آرمان خود دست برنداشت.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار کرد: اگر با شهدا زندگی کنیم حیات داریم. مکتب ما مکتب شهادت است و مربی ما شهدا هستند.

وی تاکید کرد: اگر آنچه را که امامین انقلاب ترسیم کردند در همان مسیر قدم به قدم پشت سر ولایت حرکت می کردیم امروز قله ها را بسیار جلوتر فتح کرده بودیم هر چند نیروهای مسلح به این وظیفه به خوبی عمل کردند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح ما این است که تدابیر ولایت را عمل می کنند، اضافه کرد: در بحث موشک و ساخت و بُرد موشک و در تجهیز موشک نقطه زن گام به گام مسیر ولایت را طی کردیم تا به این نقطه رسیدیم.

وی اضافه کرد: امروز موشک شهاب قدیمی شده و موشک های دقیقی همچون خرمشهر و حاج قاسم سلیمانی داریم اما در جنگ اسراییل به کار نبردیم بلکه آنچه به کار برده شد بخش کوچکی از استعداد و توان نظامی ما بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: هر جا در مسیر مکتب ولایت حرکت کردیم به نتیجه رسیدیم. امروز در کشور در شرایطی از امنیت به سر می بریم که نگرانی بابت این مولفه مهم وجود ندارد چرا که خداوند چنان صحنه سازی کرد که ما برای انتقام از آنچه در کنسولگری ایران در سوریه اتفاقاً افتاد و برای انتقام از حرکت احمقانه دشمن، موشک ها را بر سر اسرائیل سرازیر کردیم.

حجت الاسلام شیرازی یادآور شد: امروز خیابان های اروپا صحنه حضور میلیونی مردم در مقابله با استکبار جهانی است و این تصمیم خداست و هرجا با خدا بودیم خدا ما را یاری کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه با اشاره به روز عقیدتی، معلم و روز شهید مطهری تصریح کرد: معلمی شغل اولیا و انبیا و شهداست. همه شهدا تربیت کننده جامعه هستند و مسیر اتصال به خدا را نشان می دهند.

وی در ادامه راه شهدا را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: اگر شهدا نبودند امروز نظام و اسلام وجود نداشت و مشخص نبود امروز تحت چه پرچمی حرکت می کردیم. لذا باید ببینیم چقدر با شهدا مانوس هستیم.

کد خبر 6092246

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید