Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:04:33 GMT

افزایش مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۱۳۹۲

افزایش مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۱۶۲ بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۵ نفر مبتلای قطعی و ۱۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۸۹۷۸ مورد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۱۰۹ جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود ٢٠ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، دنا، گچساران و لنده هستند و از ۲۲۰ نمونه رپید تست حدود ۱۱ درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بودند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ یزدان پناه عنوان کرد: خوشبختانه با کاهش نسبی شمار مبتلایان، بیماران بستری در بیمارستان ها و بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه مواجه هستیم که امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف این روند ادامه داشته باشد. لذا از مردم شریف استان تقاضا می کنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت کنند تا ان شاءالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر کرونا برسیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏