Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، قاسمی، فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: انتخابات گذشته ۱۱۱ شعبه اخذ رای در نظرآباد وجود داشت اما امسال به دلیل شیوع کرونا و ضرورت کاهش تجمعات، تعداد شعب را به ۱۱۸ رساندیم که هفتاد شعبه آن در شهر نظرآباد قرار خواهد داشت.

او افزود: برای اخذ رای در روستا‌های مرکزی شهرستان بیش از بیست شعبه درنظر گرفته شده است و برای تنکمان ۲۵ شعبه اخذ رای پیش بینی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی گفت: شهرستان نظرآباد براساس آخرین آمار سرشماری کشور، ۱۵۳ هزار نفر جمعیت دارد و براساس تعداد کارت‌های ملی صادرشده این شهرستان ۱۱۵ هزار نفر بالای پانزده سال دارد که به نظر می‌رسد صدهزار نفر از آنان واجد شرایط رای دادن باشند.

او افزود: یکی از دغدغه‌های مسئولان در کشور، مدیریت بیماری کرونا بوده است بنابراین پیش بینی‌های لازم برای شعب اخذ رای انجام شده و سعی کردیم شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای رعایت شود و در این مکان‌ها ماسک و ماده ضدعفونی کننده توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شعب اخذ رای شیوه نامه های بهداشتی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد

مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد کرد .   الماسی گفت: یکی از اهداف برگزاری این‌مراسم ارتقاء امنیت غذا،نحوه مبارزه صحیح و به موقع با آفات غلات و همچنین انجام بیمه محصولات کشاورزی است.   وی گفت: در سال زراعی جاری حدود شش هزار هکتار گندم و حدودا پنج هزار هکتار جو در شهرستان نظرآباد کاشه شده است. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • چطور جلوی بیرون ریختن آب دهان در خواب را بگیریم؟
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود